iniside Napisano 10 Wrzesień 2013 Napisano 10 Wrzesień 2013 Jeszcze niedokonca szkonczona, ale mysle ze osiagnelo stan w ktorym mozna pokazać i prosic o krytyke celem dokonczenia.
mateogala Napisano 10 Wrzesień 2013 Napisano 10 Wrzesień 2013 Wszystko ładnie, pięknie. Ale ta szklana butelka jest tragiczna. W ogóle nie pasuje do sceny. Od razu rzuca się w oczy i odstrasza.
rice Napisano 10 Wrzesień 2013 Napisano 10 Wrzesień 2013 pochodnie pod belkami? = pozar wogole nie bardzo podoba mi sie rozmieszczenie niektórych assetów np tarcza za kominkiem? te okrągłe jakos pod sufitem, kiełbasy? w małych grupkach sobie wisza, jedna szynka na scianie. Jest cholernie czysto, w tawernach zwykle jest syf od wina/miodu/piwa, te dechy powinny byc niezle ubrudzone, stoły tak samo. Same deski to jak jakas boazeria wyglada kazda perfekt.Tyle tam ognia komin/pochodnie ale sadzy na suficie nima Skóry z niedzwiedzia? jakies poroże? jakies lepsze refki poszukaj np z filmów (ogniem i mieczem przychodzi mi do głowy) bo jest fajne swiatlo calkiem spoko materialy(moze troche przesycone kolorki) no i spory potencjal. pozdro
legomir Napisano 11 Wrzesień 2013 Napisano 11 Wrzesień 2013 pochodnie pod belkami? = pozar oO No chyba nie. Trudno zapalić takie drewno...
wizz Napisano 11 Wrzesień 2013 Napisano 11 Wrzesień 2013 Ładnie ale to samo co powiedzieli panowie wyżej, pochodnie w inne miejsce a butelki ewentualnie zmienić na ciemny kolor jakiś bo to szkło straszy i jest niefajne. Reszta bardzo ładnie zrobiona :) Pozdrawiam.
iniside Napisano 13 Wrzesień 2013 Autor Napisano 13 Wrzesień 2013 Mały update: Pochodnie zostaną. Nawet jakby całe miasto miało pojsc z dymem :D
Sliterin Napisano 14 Wrzesień 2013 Napisano 14 Wrzesień 2013 W dużym skrócie: średnie materiały ( da się z nich o wiele więcej wyciągnąć), ładne ustawienie sceny - świateł, particli itd., ale ta głowa pseudo diabła wraz z tarczą za nią są tragiczne. Wiem, że była tam tarcza wcześniej i dobrze, że ją zmieniłeś ale nie na to ... naprawdę :D Po zmianach powinna być to całkiem przyjemna scenka.
iniside Napisano 14 Wrzesień 2013 Autor Napisano 14 Wrzesień 2013 A z którymi teksturami jest dokładnie coś nie tak ? Bo to moze nie być wina tekstur tylko tego jak shadery zrobiłem.
Sliterin Napisano 14 Wrzesień 2013 Napisano 14 Wrzesień 2013 Cegły na piecu są zbyt płaskie + mapowanie masz źle zrobione, ponieważ na rogu widać, że się nie łączy. Drewno na suficie imo ma za dużo speculara. Metal na lampach jest po prostu nieciekawy. No i ta tarcza, za dziwną głową ma zły materiał 100%. Ale pamiętaj to tylko krytyka , aby pomóc bo scenka jest przyjemna choć można by ją jeszcze podkręcić :D
iniside Napisano 14 Wrzesień 2013 Autor Napisano 14 Wrzesień 2013 Wiem, dlatego pytam o detale ;p. Metal na lampach to wina oswietlenia a nie tekstury, bo kazdy metal w tej scenie uzywa dokadnie tego samego materiału (w detale wchodzic nie moge bo mi NDA nie pozwala w tej chwili ;s), niemniej bede probowal cos z tym zrobić. I np. na tej duzej beczece wyglada ok, na kuflach tez, nawet na tej okraglej tarczy. Tylko nie na lampach :D
plutko Napisano 16 Wrzesień 2013 Napisano 16 Wrzesień 2013 Pierwsze wrazenie jak sie patrzy na te screeny jest bardzo pozytywne. Faktycznie materialy mozna mocno poprawic. Po pierwsze sa problemy z mapowaniem, zle sie schodza na krawedziach Po drugie, strasznie plaskie tekstury. Wezmy podloge. Masz idealnie proste, rowne, niepowyginane deski. Wszystkie dosc waskie i jednakowej szerokosci. Pomijam fakt, ze to dosc dziwne roziwazanie, zeby w piwnicy robic podloge z takiego materialy. Ale ok, sa deski, to powinny byc jak najszersze (to nie ta technika, ze mozna sobie bylo z paneli rowniutko poukladac). Nawet po kilkudziesieciu latach one sie wyginaja, sa ubytki itp.. Dales tez jakas rozlana wode, plamy. Ale to tez tak bez logiki na wszedzie rowno rzucone. Sam efekt tez wymaga dopracowania. Masz dziwne ciemne krawedzie na belkach. I bym popracowal nad oswietleniem. Masz mnostwo takich samych zrodel swiatla i scena sie zlewa. Brakuje jakiejs dominanty i kolorow dopelniajacych. Spojrz na starego dobrego wiedzmina. Masz tam mocne pomaranczowe swiatlo od kominka i kuchni, ale sa tez okna, ktore daja niebieski kolor wypelniajacy.
iniside Napisano 26 Wrzesień 2013 Autor Napisano 26 Wrzesień 2013 Mały update. Zmieniłem oswietlenie, pare assetow i tekstur.
Idlero Napisano 27 Wrzesień 2013 Napisano 27 Wrzesień 2013 Metal musi wyglądać jak kuty nie jak by prosto z pod giętarki wyszedł, najbardziej się to rzuca na dużej beczce (być może wystarczy jakiegoś noisa do spec/glos dodać).Z okien powinno wpadać do pomieszczenia trochę nocnego światła (taka "średnio jasna noc") do tego light shafty. Zróżnicuje ci to światło na scenie. Wyrzuć tą szklaną butelkę ze środka sceny albo zmień jej materiał. Możesz na vertex paincie dodać zabrudzenia na podłogę Wydaje mi się że w dobrym kierunku idziesz :D Powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się