iniside Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Jeszcze niedokonca szkonczona, ale mysle ze osiagnelo stan w ktorym mozna pokazać i prosic o krytyke celem dokonczenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mateogala Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Wszystko ładnie, pięknie. Ale ta szklana butelka jest tragiczna. W ogóle nie pasuje do sceny. Od razu rzuca się w oczy i odstrasza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rice Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 pochodnie pod belkami? = pozar wogole nie bardzo podoba mi sie rozmieszczenie niektórych assetów np tarcza za kominkiem? te okrągłe jakos pod sufitem, kiełbasy? w małych grupkach sobie wisza, jedna szynka na scianie. Jest cholernie czysto, w tawernach zwykle jest syf od wina/miodu/piwa, te dechy powinny byc niezle ubrudzone, stoły tak samo. Same deski to jak jakas boazeria wyglada kazda perfekt.Tyle tam ognia komin/pochodnie ale sadzy na suficie nima Skóry z niedzwiedzia? jakies poroże? jakies lepsze refki poszukaj np z filmów (ogniem i mieczem przychodzi mi do głowy) bo jest fajne swiatlo calkiem spoko materialy(moze troche przesycone kolorki) no i spory potencjal. pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 pochodnie pod belkami? = pozar oO No chyba nie. Trudno zapalić takie drewno... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wizz Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Ładnie ale to samo co powiedzieli panowie wyżej, pochodnie w inne miejsce a butelki ewentualnie zmienić na ciemny kolor jakiś bo to szkło straszy i jest niefajne. Reszta bardzo ładnie zrobiona :) Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iniside Posted September 13, 2013 Author Share Posted September 13, 2013 Mały update: Pochodnie zostaną. Nawet jakby całe miasto miało pojsc z dymem :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sliterin Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 W dużym skrócie: średnie materiały ( da się z nich o wiele więcej wyciągnąć), ładne ustawienie sceny - świateł, particli itd., ale ta głowa pseudo diabła wraz z tarczą za nią są tragiczne. Wiem, że była tam tarcza wcześniej i dobrze, że ją zmieniłeś ale nie na to ... naprawdę :D Po zmianach powinna być to całkiem przyjemna scenka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iniside Posted September 14, 2013 Author Share Posted September 14, 2013 A z którymi teksturami jest dokładnie coś nie tak ? Bo to moze nie być wina tekstur tylko tego jak shadery zrobiłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sliterin Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 Cegły na piecu są zbyt płaskie + mapowanie masz źle zrobione, ponieważ na rogu widać, że się nie łączy. Drewno na suficie imo ma za dużo speculara. Metal na lampach jest po prostu nieciekawy. No i ta tarcza, za dziwną głową ma zły materiał 100%. Ale pamiętaj to tylko krytyka , aby pomóc bo scenka jest przyjemna choć można by ją jeszcze podkręcić :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
iniside Posted September 14, 2013 Author Share Posted September 14, 2013 Wiem, dlatego pytam o detale ;p. Metal na lampach to wina oswietlenia a nie tekstury, bo kazdy metal w tej scenie uzywa dokadnie tego samego materiału (w detale wchodzic nie moge bo mi NDA nie pozwala w tej chwili ;s), niemniej bede probowal cos z tym zrobić. I np. na tej duzej beczece wyglada ok, na kuflach tez, nawet na tej okraglej tarczy. Tylko nie na lampach :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
plutko Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 Pierwsze wrazenie jak sie patrzy na te screeny jest bardzo pozytywne. Faktycznie materialy mozna mocno poprawic. Po pierwsze sa problemy z mapowaniem, zle sie schodza na krawedziach Po drugie, strasznie plaskie tekstury. Wezmy podloge. Masz idealnie proste, rowne, niepowyginane deski. Wszystkie dosc waskie i jednakowej szerokosci. Pomijam fakt, ze to dosc dziwne roziwazanie, zeby w piwnicy robic podloge z takiego materialy. Ale ok, sa deski, to powinny byc jak najszersze (to nie ta technika, ze mozna sobie bylo z paneli rowniutko poukladac). Nawet po kilkudziesieciu latach one sie wyginaja, sa ubytki itp.. Dales tez jakas rozlana wode, plamy. Ale to tez tak bez logiki na wszedzie rowno rzucone. Sam efekt tez wymaga dopracowania. Masz dziwne ciemne krawedzie na belkach. I bym popracowal nad oswietleniem. Masz mnostwo takich samych zrodel swiatla i scena sie zlewa. Brakuje jakiejs dominanty i kolorow dopelniajacych. Spojrz na starego dobrego wiedzmina. Masz tam mocne pomaranczowe swiatlo od kominka i kuchni, ale sa tez okna, ktore daja niebieski kolor wypelniajacy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iniside Posted September 26, 2013 Author Share Posted September 26, 2013 Mały update. Zmieniłem oswietlenie, pare assetow i tekstur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Idlero Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Metal musi wyglądać jak kuty nie jak by prosto z pod giętarki wyszedł, najbardziej się to rzuca na dużej beczce (być może wystarczy jakiegoś noisa do spec/glos dodać).Z okien powinno wpadać do pomieszczenia trochę nocnego światła (taka "średnio jasna noc") do tego light shafty. Zróżnicuje ci to światło na scenie. Wyrzuć tą szklaną butelkę ze środka sceny albo zmień jej materiał. Możesz na vertex paincie dodać zabrudzenia na podłogę Wydaje mi się że w dobrym kierunku idziesz :D Powodzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now