Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jeszcze niedokonca szkonczona, ale mysle ze osiagnelo stan w ktorym mozna pokazać i prosic o krytyke celem dokonczenia.

 

ScreenShot00014.png

 

ScreenShot00015.png

 

ScreenShot00016.png

 

ScreenShot00017.png

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wszystko ładnie, pięknie. Ale ta szklana butelka jest tragiczna. W ogóle nie pasuje do sceny. Od razu rzuca się w oczy i odstrasza.

Napisano

pochodnie pod belkami? = pozar

wogole nie bardzo podoba mi sie rozmieszczenie niektórych assetów np tarcza za kominkiem? te okrągłe jakos pod sufitem, kiełbasy? w małych grupkach sobie wisza, jedna szynka na scianie. Jest cholernie czysto, w tawernach zwykle jest syf od wina/miodu/piwa, te dechy powinny byc niezle ubrudzone, stoły tak samo. Same deski to jak jakas boazeria wyglada kazda perfekt.Tyle tam ognia komin/pochodnie ale sadzy na suficie nima

 

Skóry z niedzwiedzia? jakies poroże? jakies lepsze refki poszukaj np z filmów (ogniem i mieczem przychodzi mi do głowy) bo jest fajne swiatlo calkiem spoko materialy(moze troche przesycone kolorki) no i spory potencjal.

 

pozdro

Napisano
pochodnie pod belkami? = pozar

 

oO No chyba nie. Trudno zapalić takie drewno...

Napisano

Ładnie ale to samo co powiedzieli panowie wyżej, pochodnie w inne miejsce a butelki ewentualnie zmienić na ciemny kolor jakiś bo to szkło straszy i jest niefajne. Reszta bardzo ładnie zrobiona :)

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Mały update:

ScreenShot00020.png

 

Pochodnie zostaną. Nawet jakby całe miasto miało pojsc z dymem :D

Napisano

W dużym skrócie: średnie materiały ( da się z nich o wiele więcej wyciągnąć), ładne ustawienie sceny - świateł, particli itd., ale ta głowa pseudo diabła wraz z tarczą za nią są tragiczne. Wiem, że była tam tarcza wcześniej i dobrze, że ją zmieniłeś ale nie na to ... naprawdę :D Po zmianach powinna być to całkiem przyjemna scenka.

Napisano
  • Autor

A z którymi teksturami jest dokładnie coś nie tak ? Bo to moze nie być wina tekstur tylko tego jak shadery zrobiłem.

Napisano

Cegły na piecu są zbyt płaskie + mapowanie masz źle zrobione, ponieważ na rogu widać, że się nie łączy. Drewno na suficie imo ma za dużo speculara. Metal na lampach jest po prostu nieciekawy. No i ta tarcza, za dziwną głową ma zły materiał 100%. Ale pamiętaj to tylko krytyka , aby pomóc bo scenka jest przyjemna choć można by ją jeszcze podkręcić :D

Napisano
  • Autor

Wiem, dlatego pytam o detale ;p.

 

Metal na lampach to wina oswietlenia a nie tekstury, bo kazdy metal w tej scenie uzywa dokadnie tego samego materiału (w detale wchodzic nie moge bo mi NDA nie pozwala w tej chwili ;s), niemniej bede probowal cos z tym zrobić. I np. na tej duzej beczece wyglada ok, na kuflach tez, nawet na tej okraglej tarczy. Tylko nie na lampach :D

Napisano

Pierwsze wrazenie jak sie patrzy na te screeny jest bardzo pozytywne.

Faktycznie materialy mozna mocno poprawic.

Po pierwsze sa problemy z mapowaniem, zle sie schodza na krawedziach

Po drugie, strasznie plaskie tekstury. Wezmy podloge. Masz idealnie proste, rowne, niepowyginane deski. Wszystkie dosc waskie i jednakowej szerokosci. Pomijam fakt, ze to dosc dziwne roziwazanie, zeby w piwnicy robic podloge z takiego materialy. Ale ok, sa deski, to powinny byc jak najszersze (to nie ta technika, ze mozna sobie bylo z paneli rowniutko poukladac). Nawet po kilkudziesieciu latach one sie wyginaja, sa ubytki itp..

2743155-939908-wooden-floor-plank-flooring-in-an-old-house.jpg

Dales tez jakas rozlana wode, plamy. Ale to tez tak bez logiki na wszedzie rowno rzucone. Sam efekt tez wymaga dopracowania.

 

Masz dziwne ciemne krawedzie na belkach.

 

I bym popracowal nad oswietleniem. Masz mnostwo takich samych zrodel swiatla i scena sie zlewa. Brakuje jakiejs dominanty i kolorow dopelniajacych. Spojrz na starego dobrego wiedzmina. Masz tam mocne pomaranczowe swiatlo od kominka i kuchni, ale sa tez okna, ktore daja niebieski kolor wypelniajacy.

witcher2007110213415875yq7.jpg

Napisano

Metal musi wyglądać jak kuty nie jak by prosto z pod giętarki wyszedł, najbardziej się to rzuca na dużej beczce (być może wystarczy jakiegoś noisa do spec/glos dodać).Z okien powinno wpadać do pomieszczenia trochę nocnego światła (taka "średnio jasna noc") do tego light shafty. Zróżnicuje ci to światło na scenie. Wyrzuć tą szklaną butelkę ze środka sceny albo zmień jej materiał.

Możesz na vertex paincie dodać zabrudzenia na podłogę

 

Wydaje mi się że w dobrym kierunku idziesz :D Powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności