Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam ponownie!

Zamieszczam moją kolejną starą prackę. Przedstawia ona Trytona czyli jeden z księżyców Neptuna. Nie będziecie się mogli przynajmniej do realizmu zbyt mocno czepiać bo nikt nie wie jak to wygląda na prawdę ;)

A tak poważnie, przypatrzyłem się tej pracce dzisiaj i postanowiłem poprawić te spray'e bo nie wyglądają raczej zbyt dobrze, ale jak mi się załadowało i zobaczyłem jak zamotałem ten krajobraz to mi się odniechciało no i takie zostały....więc komentujcie wszystko oprócz tych gejzerów ;)

Czekam na opinie.

Pozdrawiam

 

P.S. Niedługo pojawią się moje nowe prace. Ale to trochę potrwa bo sam rendering jednej z nich trwa ok. 36h :(

 

tryton.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tło nawet by mogło byc ale mnie nie pasuje coś te swiatlo czy co to jest w lewym gornym rogu no i cos powierzchnia tego księzyca jest jakoś malo ciekawa

Napisano

No, sporo pracy jeszcze przed Tobą...ta mgła do wywalenia, textura gruntu też nie bardzo, oswietlenie też. A co to za niebie ska kula w tle ? ;)

 

A tak wogóle to co to za sceny które się renderują 36h o_O ?

 

pozdro

Napisano

hehe gejzer na ksiezycu dobre co do pracki to raczej mocno przecietna czekamy na te 36h

Napisano

to bardziej zabawa niz pracka, nic ciekawego, weź sie chlopie postaraj !!! :)

Napisano
  • Autor

Ciekawe dlaczego odnoszę wrażenie że wszyscy mnie bardziej opieprzają niż innych....;)

Przede wszystkim czy ta niebieska kula to przypadkiem nie Neptun?! ;>

Przyznaję że ta praca mi też się nie podoba ale coś trzeba wrzucić żeby się było na kim wyżywać ;)

Te 36h to połączenie jeziora(reflect/refract) z mgłą wolumetryczną i motion blurem (30 pass)...;]

 

Pozdro

Napisano

nie lepiej zrobić mblura w photoshopie niz czekac 36 h na render ?

Napisano
  • Autor

Przyznam się że nie próbowałem nigdy robić mblura w photoshopie, ale w tym wypadku i tak sie nie da. Jest to spowodowane tym, że w scence zastosowałem emitery cząstek których materiał jest animowany.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności