Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Po wykonaniu wnętrza chciałem spróbować zrobić jakąś scenę 'na zewnątrz', dlatego zdecydowałem się na oświetlenie, oteksturowanie i wyrenderowanie gotowej, ściągniętej sceny. Podobnie jak wcześniej to moja pierwsza próba w tego rodzaju scenie, więc wszystkie rady i wskazówki na pewno mi się przydadzą. Mam zamiar dorobić chmury w PS, ale na razie tego nie robiłem ze względu na to, że nie podoba mi się różnica w kolorze drewnianych belek przy budynku oraz kilka szczegółów.

 

Tworzone w Mayi - Mental Ray z Physical Sun and Sky. Materiały częściowo ściągane, a częściowo robione samemu. Na ulicy na pierwszym planie użyłem Substances, które dopiero co odkryłem.

 

 

image.jpg

 

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

cześć, na ulicy wyszło straszne ziarno. Na trawie widać powtarzające się modele / teksturę. Marmur powinien odbijać, u Ciebie wyszedł matowy. Nie podoba mi się chodnik, widać, że tekstura sie powtarza i jest strasznie płaska jak na kostkę. Przydałyby się jakieś odbicia w szybach.

Napisano

Popraw "zbiegi" kamery. Jeżeli chcesz zachować naturalną perspektywę to pionowe linie powinny mieć zbieg u góry (budynek powinien być węższy u góry, szerszy na dole). Teraz masz tak jak gdyby kamera patrzyła z wysokości. Powyżej linii dachu.

Napisano
  • Autor

image.jpg

 

Dzięki za cenne uwagi :)

 

Ustawienia kamery od początku są domyślne. Poprawiłem trochę to o czym pisał Dynamico samą zmianą położenia kamery.

 

Mam problem z realistycznym wyglądem tekstur na dużych powierzchniach (choć te na małych też są do poprawy..), widać to wyraźnie na chodniku. W tej chwili jest Diffuse+Bump - czy Normal albo Displacement pomoże? Nie mam w tym doświadczenia i nie bardzo wiem jak je tworzyć.

 

Nie wiem też dlaczego pojawiają się takie paski na trawie. Zauważyłem, że zmieniają się one przy innym położeniu kamery (z góry trawa wygląda dużo lepiej). Teksturę tworzyłem wg tego tutoriala - http://www.myinkblog.com/create-an-awesome-grass-texture-in-photoshop/ . Nie jest ona jakaś świetna, ale nie ma powtarzających się miejsc.

 

Proszę o wskazówki, z góry dzięki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.