gryzon Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Jeśli pracuję w innym trybie niż wireframe, np. solid lub texture. W jaki sposób selekcjonować vertices bez konieczności odwracania obiektu i selekcjonowania ich z tyłu. (różnie to jest zorganizowane w każdym sofcie) Chodzi mi o taką szybką selekcję do przemieszczania punktów w trybie solid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chrupek3D Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 czy o to chodzi? [video=youtube;c--bm8i8ofc]http://www.youtube.com/watch?v=c--bm8i8ofc&feature=youtu.be Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryzon Posted September 18, 2013 Author Share Posted September 18, 2013 O o o . . . :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monio Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Chruper - Fajny hipek. :) Trisuj to co nie jest prostą rurką, lepszy shading i deformacje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now