gryzon Napisano 18 Wrzesień 2013 Share Napisano 18 Wrzesień 2013 Jeśli pracuję w innym trybie niż wireframe, np. solid lub texture. W jaki sposób selekcjonować vertices bez konieczności odwracania obiektu i selekcjonowania ich z tyłu. (różnie to jest zorganizowane w każdym sofcie) Chodzi mi o taką szybką selekcję do przemieszczania punktów w trybie solid. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 18 Wrzesień 2013 Share Napisano 18 Wrzesień 2013 czy o to chodzi? [video=youtube;c--bm8i8ofc]http://www.youtube.com/watch?v=c--bm8i8ofc&feature=youtu.be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzon Napisano 18 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 18 Wrzesień 2013 O o o . . . :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 18 Wrzesień 2013 Share Napisano 18 Wrzesień 2013 Chruper - Fajny hipek. :) Trisuj to co nie jest prostą rurką, lepszy shading i deformacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się