Napisano 23 Wrzesień 201311 l Pojawiła się nowa wersja narzędzia Demolition Master do symulacji zniszczeń w 3ds max. DM to narzędzie bazujące na Thinking Particles. Pełna treść: Demolition Master 1.6 Edytowane 23 Wrzesień 201311 l przez NV
Napisano 23 Wrzesień 201311 l A co TP ma wspólnego Si? oO Do SI jest kratos. Swoją drogą choć podoba mi się to narzędzie to jest to swoisty paradoks Maxa, programu do, którego się pisze pluginy do pluginów...
Napisano 23 Wrzesień 201311 l Moim osobistym zdaniem to max w obecnej sytuacji jest na rynku w sumie dalej standardem tylko dla tego że utrzymują go firmy trzecie, a dokładniej pluginy tych firm.
Napisano 23 Wrzesień 201311 l No wlasnie to bardzo mile, ze uzytkownicy tego programu z taka fascynacja produkuja do niego mase dodatkowych toolsow. Mnie sie to podoba.
Napisano 23 Wrzesień 201311 l No wlasnie to bardzo mile, ze uzytkownicy tego programu z taka fascynacja produkuja do niego mase dodatkowych toolsow. Mnie sie to podoba. oczywiście nikt nie mówi że to jest wada :D stwierdzam tylko że więcej użytecznych spraw napływa z zewnątrz niż wewnątrz. rozumiesz o co mi chodzi. Co do pisania stabilne api to można pisać a w przypadku blendera to jest masakra :X
Napisano 23 Wrzesień 201311 l Kramon a to nie Tobie skoti 3 razy pisał, że do Blendera nie można pisać pluginów, bo nie pozwala na to licencja? :D
Napisano 23 Wrzesień 201311 l Kramon a to nie Tobie skoti 3 razy pisał, że do Blendera nie można pisać pluginów, bo nie pozwala na to licencja? :D Skoti ogólnie pisał że problemem blendera jego rdzeń/api. Co jest oczywiście prawdą i nigdy nie było tak że ktoś się z tym niezgadzał.
Napisano 24 Wrzesień 201311 l A co TP ma wspólnego Si? oO Do SI jest kratos. Swoją drogą choć podoba mi się to narzędzie to jest to swoisty paradoks Maxa, programu do, którego się pisze pluginy do pluginów... przeciez DM nie jest zadnym pluginem, to zwykly preset do tp, no i swoja droga niespecjalnie przydatny, ot taka ciekawostka :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto