adek Napisano 23 Wrzesień 2013 Share Napisano 23 Wrzesień 2013 (edytowane) Pojawiła się nowa wersja narzędzia Demolition Master do symulacji zniszczeń w 3ds max. DM to narzędzie bazujące na Thinking Particles. Pełna treść: Demolition Master 1.6 Edytowane 23 Wrzesień 2013 przez NV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 23 Wrzesień 2013 Share Napisano 23 Wrzesień 2013 Ktoś wie jak to się ma do softimage? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 23 Wrzesień 2013 Share Napisano 23 Wrzesień 2013 A co TP ma wspólnego Si? oO Do SI jest kratos. Swoją drogą choć podoba mi się to narzędzie to jest to swoisty paradoks Maxa, programu do, którego się pisze pluginy do pluginów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 23 Wrzesień 2013 Share Napisano 23 Wrzesień 2013 Demolition Master daje rade, bardzo fajny plug w plugu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 23 Wrzesień 2013 Share Napisano 23 Wrzesień 2013 Moim osobistym zdaniem to max w obecnej sytuacji jest na rynku w sumie dalej standardem tylko dla tego że utrzymują go firmy trzecie, a dokładniej pluginy tych firm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 23 Wrzesień 2013 Share Napisano 23 Wrzesień 2013 No wlasnie to bardzo mile, ze uzytkownicy tego programu z taka fascynacja produkuja do niego mase dodatkowych toolsow. Mnie sie to podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 23 Wrzesień 2013 Share Napisano 23 Wrzesień 2013 No wlasnie to bardzo mile, ze uzytkownicy tego programu z taka fascynacja produkuja do niego mase dodatkowych toolsow. Mnie sie to podoba. oczywiście nikt nie mówi że to jest wada :D stwierdzam tylko że więcej użytecznych spraw napływa z zewnątrz niż wewnątrz. rozumiesz o co mi chodzi. Co do pisania stabilne api to można pisać a w przypadku blendera to jest masakra :X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 23 Wrzesień 2013 Share Napisano 23 Wrzesień 2013 Kramon a to nie Tobie skoti 3 razy pisał, że do Blendera nie można pisać pluginów, bo nie pozwala na to licencja? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 23 Wrzesień 2013 Share Napisano 23 Wrzesień 2013 Kramon a to nie Tobie skoti 3 razy pisał, że do Blendera nie można pisać pluginów, bo nie pozwala na to licencja? :D Skoti ogólnie pisał że problemem blendera jego rdzeń/api. Co jest oczywiście prawdą i nigdy nie było tak że ktoś się z tym niezgadzał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 24 Wrzesień 2013 Share Napisano 24 Wrzesień 2013 A co TP ma wspólnego Si? oO Do SI jest kratos. Swoją drogą choć podoba mi się to narzędzie to jest to swoisty paradoks Maxa, programu do, którego się pisze pluginy do pluginów... przeciez DM nie jest zadnym pluginem, to zwykly preset do tp, no i swoja droga niespecjalnie przydatny, ot taka ciekawostka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 24 Wrzesień 2013 Share Napisano 24 Wrzesień 2013 W ten sposób, dzięki za info :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się