Napisano 24 Wrzesień 201311 l Ten 3d cursor który jest defaultowo pod lewym klawiszem myszki, i który odpowiada między innymi za miejsce wstawienia nowego mesha. Da się go jakoś snapować do istniejącej siatki? Narazie odkryłem że jego precyzyjne ustawienie może się odbywać poprzez ustawienie w widoku front a potem right (przykładowo) Czy dało by się go ustawić w widoku 3d tak aby snapował się do siatki. Potrzebne mi to jest do szybkiego ustalenia miejsca w którym dodam nowego mesha.
Napisano 24 Wrzesień 201311 l tylko do zaznaczenia (w tym vertów/edge/face), lub do grida czy też wyśrodkowania : Shift + S -> Cursor to ... typowego snapowania (wez i przeciągnij do) nie ma.
Napisano 24 Wrzesień 201311 l W sumie to jest. http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts/3D_interaction/Enhanced_3D_Cursor
Napisano 24 Wrzesień 201311 l kiedys tego szukałem, potem przyzwyczailem sie do jego braku a teraz widze ze jednak byl w formie addona ;D dzieki monio
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto