gryzon Napisano 24 Wrzesień 2013 Share Napisano 24 Wrzesień 2013 Ten 3d cursor który jest defaultowo pod lewym klawiszem myszki, i który odpowiada między innymi za miejsce wstawienia nowego mesha. Da się go jakoś snapować do istniejącej siatki? Narazie odkryłem że jego precyzyjne ustawienie może się odbywać poprzez ustawienie w widoku front a potem right (przykładowo) Czy dało by się go ustawić w widoku 3d tak aby snapował się do siatki. Potrzebne mi to jest do szybkiego ustalenia miejsca w którym dodam nowego mesha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczuro Napisano 24 Wrzesień 2013 Share Napisano 24 Wrzesień 2013 tylko do zaznaczenia (w tym vertów/edge/face), lub do grida czy też wyśrodkowania : Shift + S -> Cursor to ... typowego snapowania (wez i przeciągnij do) nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 24 Wrzesień 2013 Share Napisano 24 Wrzesień 2013 W sumie to jest. http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts/3D_interaction/Enhanced_3D_Cursor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rice Napisano 24 Wrzesień 2013 Share Napisano 24 Wrzesień 2013 kiedys tego szukałem, potem przyzwyczailem sie do jego braku a teraz widze ze jednak byl w formie addona ;D dzieki monio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczuro Napisano 24 Wrzesień 2013 Share Napisano 24 Wrzesień 2013 o ciekawe :) nie znałem tego addona :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się