Napisano 25 Wrzesień 201311 l blender przy wejsciu lub wyjsciu do edit mode i chyba renderze, przelicza sam vertex normale :| domyślnie nie ma narzędzi do ich edycji, ale są addony :) tego drugiego nie używałem: http://blenderartists.org/forum/showthread.php?259554-Addon-EditNormals-Transfer-Vertex-Normals http://blenderartists.org/forum/showthread.php?251402-Addon-Recalc-Vertex-Normals
Napisano 25 Wrzesień 201311 l Autor Oo o o. Całkiem spoko, damy radę. A powiedz mi czy jest w tym jakaś ręczna edycja dla pojedynczych normali dla danego vertexa? Albo np dla całej płaszczyzny którą chcę w którąś stronę skierować, bez użycia obiektu referencyjnego. Takie jak by ręczne ustawianie ich. Bo nie doszukałem się tego. W Softimage XSI fajnie to rozwiązali w 3dmaxie toporniej.
Napisano 25 Wrzesień 201311 l ten drugi ma chyba taką możliwość, tylko edytuje się tą kulką w panelu :)
Napisano 25 Wrzesień 201311 l Jeszcze nie ma tego na standardzie. Pracują nad tym i będzie dopiero za kilka miesięcy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto