Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witajcie :)

Wpadłem podzielić się z Wami pracami, które stworzyłem dla gry Alien Rage (miała niedawno swoją premierę).

Chciał bym tylko zaznaczyć, że są to prace koncepcyjne i część z nich została zmieniona/przedesignowana czy po prostu wyleciała z projektu podczas progressu produkcji.

Niemniej, zapraszam do rzucenia okiem :)

 

...

 

Pierwowzór głównego bohatera 'Alien Rage'. Tworząc ten koncept posiadaliśmy już jedną wersję (upload wkrótce ), która jednak nie pasowała do nowych zmian Game Designu. Na bazie konceptu ponieżej, 3d team oraz AD poprowadzili już sami jego design aż do efektu końcowego.

 

AR_main_character_JakubMathia.jpg

 

Worker -

Koncept Alieńskiego pracocholika z kopalni promithium.

Nie uczestniczyłem w pracach koncepcyjnych odpowiedzialnych za wygląd obcej rasy, i tworząc Workera czy Heaviego musiałem podpasować się pod wzorzec (Warrior) stworzony przez artystów z "centrali". Stworzenie tego Workera pochłonęło sporo czasu... :-)

 

AR_alienworker_JakubMathia.jpg

 

Bossowie -

Temat bossów był gorący, a termin ... hmm troche extremalny. W 3 dni miałem przygotować koncept pod 3d dla Sentrego i Mecha wraz z 5-fazowym modelem zniszczeń. Zabrałem się odrazu od projektowania w Tpozie co by potem nie tracić czasu na rozrysowanie tego pod modelowanie.

 

AR_boss_sentry_JakubMathia.jpg

AR_boss_newmech_JakubMathia.jpg

 

Dron

AR_alien_dron_JakubMathia.jpg

 

Transporter

AR_SMC_shuttle_JakubMathia.jpg

 

 

 

Koncept ciężkiej jednostki - Heavy

AR_heavy_enemy_JakubMathia.jpg

Edytowane przez j4q
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Kalberos - Dzięki za szybki feedback !

Kamesanin - Dzieki ! Jak zwykle w świetnym humorze :) pozazdrościć... :)

Telthona - No tak... :) już uzupełniłem ten zbiór :P ... Dzięki !

Grass - Sup ! Widziałem go z podwójną parą rąk, coś jak Goro, ale z tego co pamiętam z animacjami coś by nie pasiło.

Napisano

Gość nam zniknął na jakiś czas no i proszę koncepty sobie robił :). Mój ulubiony to ten heavy, natomiast nie bardzo podoba mi się sam sposób ekspozycji tych konceptów, czy roboczo też podawałeś je w takiej formie dla 3d, jak dla mnie trochę za dużo fajerwerków w koło, które odsuwają uwagę od tematu konceptu, a one same w sobie są mocno hm, zagmatwane. Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności