Szosz Napisano 26 Wrzesień 2013 Napisano 26 Wrzesień 2013 Pracuje nad tematem i doszedłem do momentu, gdzie mam sferę oteksturowaną, a scena jest już ustawiona, w animacji ta sfera (dokładnie jej połowa) ma wybuchnąć i jej części posłać w przestrzeń. Zaraz zabiorę się za ręczne detachowanie elementów i ich wyrzucanie w przestrzeń po linii. Ogarnę może 15 kawałków co i tak mi zejdzie sporo czasu, a kawałki i tak będą duże. Pytanie: czy jest jakiś skrót, żeby nie dzielić ręcznie tej editpoly sfery? Pytanie drugie jak już ją podzielę czy da się jakoś automatycznie dorzucić kawałki w przestrzeń zamiast wszystko definiować ręcznie? Sfera ma sporo poly, więc będzie co klikać.
Szosz Napisano 26 Wrzesień 2013 Autor Napisano 26 Wrzesień 2013 No dobra to do konkretów, jak dam bomb, to cały zlinkowany obiekt rozwala się w całym czasie animacji od klatki 1. Do ostatniej, jest może jakiś cywilizowany sposób kontroli w czasie tej bomby?
Szosz Napisano 27 Wrzesień 2013 Autor Napisano 27 Wrzesień 2013 Panowie szanowni, jakieś pomysły na kontrolę w 3dsie tej bomby w czasie?
Fixed Napisano 27 Wrzesień 2013 Napisano 27 Wrzesień 2013 Panowie szanowni, jakieś pomysły na kontrolę w 3dsie tej bomby w czasie? nie wiem czy wszystko zrozumiałem dobrze ale można chyba kontrolować siłą itp. Co do fragmentów to mają być regularne czy ma to wyglądać jak rozbity kawałek czegoś ? jęsli nieregularne polecam do calej operacji rayfire, podzielkisz nim obiekt na fragmnety i zrobisz symulację wybuchu. można też łatwo kontrolorać siłę, czas trwania itp.
Traitor Napisano 27 Wrzesień 2013 Napisano 27 Wrzesień 2013 MeshBomb - za start rozwalki odpowiada parametr Detonation. Uzywales PArray? Uzyskasz o niego lepszy efekt, i dodatkowo bedziesz mial grubosc scianek.
Szosz Napisano 28 Wrzesień 2013 Autor Napisano 28 Wrzesień 2013 Dzięki za podpowiedzi spróbuję PArray, jak nie to podpisałam z meshbomb. We wtorek powalczę i napiszę jak poszło. Dzięki jeszcze raz za podpowiedzi i opis funkcji.
Szosz Napisano 1 Październik 2013 Autor Napisano 1 Październik 2013 Nie no chylę czoła PArray to czad maksymalny, ależ mi się to podoba ! ! ! Czuję się jak dziecko w fabryce cukierków, dzięki.
Szosz Napisano 3 Październik 2013 Autor Napisano 3 Październik 2013 Nadałem grubość i materiały rozwalanej sfery, do ideału brakuje tylko jednej rzeczy, jak zrobić, żeby kawałki miały tekstów sfery z zewnątrz,a od środka, żeby jej nie było, próbowałem Doublesided materiałem i nie wychodzi...
Szosz Napisano 3 Październik 2013 Autor Napisano 3 Październik 2013 Nie działa też channel id w parray, rederuję w vrayu zmieniam materiały na standard i vray nadajęid i wyłączam 2sided i dalej nic
Szosz Napisano 9 Październik 2013 Autor Napisano 9 Październik 2013 Zanim przekopię się przez help i Google, czy jest jakiś prosty sposób na kontrolę i edycję w animacji rzeczy typu glow intensity? Tobie glow w video post i dałem zmianę w czasie na set Key, ale nie da się tego zmieniać jak na przykład położenia, bo nie pokazuje się to jako Key w Time path.
Miłosz3ds Napisano 9 Październik 2013 Napisano 9 Październik 2013 Tak, jest. Najłatwiej olać videopost i użyć render elements + program do postprodukcji. Wtedy masz maksymalną kontrolę nad tym, nad czym pracujesz.
Szosz Napisano 17 Październik 2013 Autor Napisano 17 Październik 2013 Ktoś ma może pomysł dlaczego jak renderuję do jpeg to mam światło nocą, a jak do avi to już ich nie widać? Jak renderuję do avi to w oknie w 3dsie widać światła jak w jpegu, a w samym pliku już nie. Kwestia codera? Próbowałem troszkę z gamma i odstawiłam brak kompresji w coderze Microsoft i nic.[ATTACH]91902[/ATTACH]
Szosz Napisano 17 Październik 2013 Autor Napisano 17 Październik 2013 Zrobiłem render na full hd i są światła, pytanie co zmienić. Czy jakiś ustawienia kamery czy co? Wystarczy wskazówka no pomysłów brak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się