Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pracuje nad tematem i doszedłem do momentu, gdzie mam sferę oteksturowaną, a scena jest już ustawiona, w animacji ta sfera (dokładnie jej połowa) ma wybuchnąć i jej części posłać w przestrzeń.

Zaraz zabiorę się za ręczne detachowanie elementów i ich wyrzucanie w przestrzeń po linii. Ogarnę może 15 kawałków co i tak mi zejdzie sporo czasu, a kawałki i tak będą duże.

 

Pytanie: czy jest jakiś skrót, żeby nie dzielić ręcznie tej editpoly sfery?

Pytanie drugie jak już ją podzielę czy da się jakoś automatycznie dorzucić kawałki w przestrzeń zamiast wszystko definiować ręcznie?

 

Sfera ma sporo poly, więc będzie co klikać.

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No dobra to do konkretów, jak dam bomb, to cały zlinkowany obiekt rozwala się w całym czasie animacji od klatki 1. Do ostatniej, jest może jakiś cywilizowany sposób kontroli w czasie tej bomby?

Napisano
Panowie szanowni, jakieś pomysły na kontrolę w 3dsie tej bomby w czasie?

 

nie wiem czy wszystko zrozumiałem dobrze ale można chyba kontrolować siłą itp. Co do fragmentów to mają być regularne czy ma to wyglądać jak rozbity kawałek czegoś ? jęsli nieregularne polecam do calej operacji rayfire, podzielkisz nim obiekt na fragmnety i zrobisz symulację wybuchu. można też łatwo kontrolorać siłę, czas trwania itp.

Napisano

Dzięki za podpowiedzi spróbuję PArray, jak nie to podpisałam z meshbomb. We wtorek powalczę i napiszę jak poszło. Dzięki jeszcze raz za podpowiedzi i opis funkcji.

Napisano

Nadałem grubość i materiały rozwalanej sfery, do ideału brakuje tylko jednej rzeczy, jak zrobić, żeby kawałki miały tekstów sfery z zewnątrz,a od środka, żeby jej nie było, próbowałem Doublesided materiałem i nie wychodzi...

Napisano

Zanim przekopię się przez help i Google, czy jest jakiś prosty sposób na kontrolę i edycję w animacji rzeczy typu glow intensity?

Tobie glow w video post i dałem zmianę w czasie na set Key, ale nie da się tego zmieniać jak na przykład położenia, bo nie pokazuje się to jako Key w Time path.

Napisano

Ktoś ma może pomysł dlaczego jak renderuję do jpeg to mam światło nocą, a jak do avi to już ich nie widać? Jak renderuję do avi to w oknie w 3dsie widać światła jak w jpegu, a w samym pliku już nie. Kwestia codera? Próbowałem troszkę z gamma i odstawiłam brak kompresji w coderze Microsoft i nic.[ATTACH]91902[/ATTACH]

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności