Jump to content

Featured Replies

Posted

Pracuje nad tematem i doszedłem do momentu, gdzie mam sferę oteksturowaną, a scena jest już ustawiona, w animacji ta sfera (dokładnie jej połowa) ma wybuchnąć i jej części posłać w przestrzeń.

Zaraz zabiorę się za ręczne detachowanie elementów i ich wyrzucanie w przestrzeń po linii. Ogarnę może 15 kawałków co i tak mi zejdzie sporo czasu, a kawałki i tak będą duże.

 

Pytanie: czy jest jakiś skrót, żeby nie dzielić ręcznie tej editpoly sfery?

Pytanie drugie jak już ją podzielę czy da się jakoś automatycznie dorzucić kawałki w przestrzeń zamiast wszystko definiować ręcznie?

 

Sfera ma sporo poly, więc będzie co klikać.

  • Replies 14
  • Views 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

No dobra to do konkretów, jak dam bomb, to cały zlinkowany obiekt rozwala się w całym czasie animacji od klatki 1. Do ostatniej, jest może jakiś cywilizowany sposób kontroli w czasie tej bomby?

  • Author

Panowie szanowni, jakieś pomysły na kontrolę w 3dsie tej bomby w czasie?

Panowie szanowni, jakieś pomysły na kontrolę w 3dsie tej bomby w czasie?

 

nie wiem czy wszystko zrozumiałem dobrze ale można chyba kontrolować siłą itp. Co do fragmentów to mają być regularne czy ma to wyglądać jak rozbity kawałek czegoś ? jęsli nieregularne polecam do calej operacji rayfire, podzielkisz nim obiekt na fragmnety i zrobisz symulację wybuchu. można też łatwo kontrolorać siłę, czas trwania itp.

MeshBomb - za start rozwalki odpowiada parametr Detonation.

Uzywales PArray? Uzyskasz o niego lepszy efekt, i dodatkowo bedziesz mial grubosc scianek.

  • Author

Dzięki za podpowiedzi spróbuję PArray, jak nie to podpisałam z meshbomb. We wtorek powalczę i napiszę jak poszło. Dzięki jeszcze raz za podpowiedzi i opis funkcji.

  • Author

Nie no chylę czoła PArray to czad maksymalny, ależ mi się to podoba ! ! !

Czuję się jak dziecko w fabryce cukierków, dzięki.

  • Author

Nadałem grubość i materiały rozwalanej sfery, do ideału brakuje tylko jednej rzeczy, jak zrobić, żeby kawałki miały tekstów sfery z zewnątrz,a od środka, żeby jej nie było, próbowałem Doublesided materiałem i nie wychodzi...

  • Author

Nie działa też channel id w parray, rederuję w vrayu zmieniam materiały na standard i vray nadajęid i wyłączam 2sided i dalej nic

  • Author

Zanim przekopię się przez help i Google, czy jest jakiś prosty sposób na kontrolę i edycję w animacji rzeczy typu glow intensity?

Tobie glow w video post i dałem zmianę w czasie na set Key, ale nie da się tego zmieniać jak na przykład położenia, bo nie pokazuje się to jako Key w Time path.

Tak, jest. Najłatwiej olać videopost i użyć render elements + program do postprodukcji. Wtedy masz maksymalną kontrolę nad tym, nad czym pracujesz.

  • Author

Ktoś ma może pomysł dlaczego jak renderuję do jpeg to mam światło nocą, a jak do avi to już ich nie widać? Jak renderuję do avi to w oknie w 3dsie widać światła jak w jpegu, a w samym pliku już nie. Kwestia codera? Próbowałem troszkę z gamma i odstawiłam brak kompresji w coderze Microsoft i nic.[ATTACH]91902[/ATTACH]

 

  • Author

Zrobiłem render na full hd i są światła, pytanie co zmienić. Czy jakiś ustawienia kamery czy co? Wystarczy wskazówka no pomysłów brak

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy