Napisano 26 Wrzesień 201311 l Pracuje nad tematem i doszedłem do momentu, gdzie mam sferę oteksturowaną, a scena jest już ustawiona, w animacji ta sfera (dokładnie jej połowa) ma wybuchnąć i jej części posłać w przestrzeń. Zaraz zabiorę się za ręczne detachowanie elementów i ich wyrzucanie w przestrzeń po linii. Ogarnę może 15 kawałków co i tak mi zejdzie sporo czasu, a kawałki i tak będą duże. Pytanie: czy jest jakiś skrót, żeby nie dzielić ręcznie tej editpoly sfery? Pytanie drugie jak już ją podzielę czy da się jakoś automatycznie dorzucić kawałki w przestrzeń zamiast wszystko definiować ręcznie? Sfera ma sporo poly, więc będzie co klikać.
Napisano 26 Wrzesień 201311 l Autor No dobra to do konkretów, jak dam bomb, to cały zlinkowany obiekt rozwala się w całym czasie animacji od klatki 1. Do ostatniej, jest może jakiś cywilizowany sposób kontroli w czasie tej bomby?
Napisano 27 Wrzesień 201311 l Autor Panowie szanowni, jakieś pomysły na kontrolę w 3dsie tej bomby w czasie?
Napisano 27 Wrzesień 201311 l Panowie szanowni, jakieś pomysły na kontrolę w 3dsie tej bomby w czasie? nie wiem czy wszystko zrozumiałem dobrze ale można chyba kontrolować siłą itp. Co do fragmentów to mają być regularne czy ma to wyglądać jak rozbity kawałek czegoś ? jęsli nieregularne polecam do calej operacji rayfire, podzielkisz nim obiekt na fragmnety i zrobisz symulację wybuchu. można też łatwo kontrolorać siłę, czas trwania itp.
Napisano 27 Wrzesień 201311 l MeshBomb - za start rozwalki odpowiada parametr Detonation. Uzywales PArray? Uzyskasz o niego lepszy efekt, i dodatkowo bedziesz mial grubosc scianek.
Napisano 28 Wrzesień 201311 l Autor Dzięki za podpowiedzi spróbuję PArray, jak nie to podpisałam z meshbomb. We wtorek powalczę i napiszę jak poszło. Dzięki jeszcze raz za podpowiedzi i opis funkcji.
Napisano 1 Październik 201311 l Autor Nie no chylę czoła PArray to czad maksymalny, ależ mi się to podoba ! ! ! Czuję się jak dziecko w fabryce cukierków, dzięki.
Napisano 3 Październik 201311 l Autor Nadałem grubość i materiały rozwalanej sfery, do ideału brakuje tylko jednej rzeczy, jak zrobić, żeby kawałki miały tekstów sfery z zewnątrz,a od środka, żeby jej nie było, próbowałem Doublesided materiałem i nie wychodzi...
Napisano 3 Październik 201311 l Autor Nie działa też channel id w parray, rederuję w vrayu zmieniam materiały na standard i vray nadajęid i wyłączam 2sided i dalej nic
Napisano 9 Październik 201311 l Autor Zanim przekopię się przez help i Google, czy jest jakiś prosty sposób na kontrolę i edycję w animacji rzeczy typu glow intensity? Tobie glow w video post i dałem zmianę w czasie na set Key, ale nie da się tego zmieniać jak na przykład położenia, bo nie pokazuje się to jako Key w Time path.
Napisano 9 Październik 201311 l Tak, jest. Najłatwiej olać videopost i użyć render elements + program do postprodukcji. Wtedy masz maksymalną kontrolę nad tym, nad czym pracujesz.
Napisano 17 Październik 201311 l Autor Ktoś ma może pomysł dlaczego jak renderuję do jpeg to mam światło nocą, a jak do avi to już ich nie widać? Jak renderuję do avi to w oknie w 3dsie widać światła jak w jpegu, a w samym pliku już nie. Kwestia codera? Próbowałem troszkę z gamma i odstawiłam brak kompresji w coderze Microsoft i nic.[ATTACH]91902[/ATTACH]
Napisano 17 Październik 201311 l Autor Zrobiłem render na full hd i są światła, pytanie co zmienić. Czy jakiś ustawienia kamery czy co? Wystarczy wskazówka no pomysłów brak
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto