Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pracuje nad tematem i doszedłem do momentu, gdzie mam sferę oteksturowaną, a scena jest już ustawiona, w animacji ta sfera (dokładnie jej połowa) ma wybuchnąć i jej części posłać w przestrzeń.

Zaraz zabiorę się za ręczne detachowanie elementów i ich wyrzucanie w przestrzeń po linii. Ogarnę może 15 kawałków co i tak mi zejdzie sporo czasu, a kawałki i tak będą duże.

 

Pytanie: czy jest jakiś skrót, żeby nie dzielić ręcznie tej editpoly sfery?

Pytanie drugie jak już ją podzielę czy da się jakoś automatycznie dorzucić kawałki w przestrzeń zamiast wszystko definiować ręcznie?

 

Sfera ma sporo poly, więc będzie co klikać.

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

No dobra to do konkretów, jak dam bomb, to cały zlinkowany obiekt rozwala się w całym czasie animacji od klatki 1. Do ostatniej, jest może jakiś cywilizowany sposób kontroli w czasie tej bomby?

Napisano
  • Autor

Panowie szanowni, jakieś pomysły na kontrolę w 3dsie tej bomby w czasie?

Napisano
Panowie szanowni, jakieś pomysły na kontrolę w 3dsie tej bomby w czasie?

 

nie wiem czy wszystko zrozumiałem dobrze ale można chyba kontrolować siłą itp. Co do fragmentów to mają być regularne czy ma to wyglądać jak rozbity kawałek czegoś ? jęsli nieregularne polecam do calej operacji rayfire, podzielkisz nim obiekt na fragmnety i zrobisz symulację wybuchu. można też łatwo kontrolorać siłę, czas trwania itp.

Napisano

MeshBomb - za start rozwalki odpowiada parametr Detonation.

Uzywales PArray? Uzyskasz o niego lepszy efekt, i dodatkowo bedziesz mial grubosc scianek.

Napisano
  • Autor

Dzięki za podpowiedzi spróbuję PArray, jak nie to podpisałam z meshbomb. We wtorek powalczę i napiszę jak poszło. Dzięki jeszcze raz za podpowiedzi i opis funkcji.

Napisano
  • Autor

Nie no chylę czoła PArray to czad maksymalny, ależ mi się to podoba ! ! !

Czuję się jak dziecko w fabryce cukierków, dzięki.

Napisano
  • Autor

Nadałem grubość i materiały rozwalanej sfery, do ideału brakuje tylko jednej rzeczy, jak zrobić, żeby kawałki miały tekstów sfery z zewnątrz,a od środka, żeby jej nie było, próbowałem Doublesided materiałem i nie wychodzi...

Napisano
  • Autor

Nie działa też channel id w parray, rederuję w vrayu zmieniam materiały na standard i vray nadajęid i wyłączam 2sided i dalej nic

Napisano
  • Autor

Zanim przekopię się przez help i Google, czy jest jakiś prosty sposób na kontrolę i edycję w animacji rzeczy typu glow intensity?

Tobie glow w video post i dałem zmianę w czasie na set Key, ale nie da się tego zmieniać jak na przykład położenia, bo nie pokazuje się to jako Key w Time path.

Napisano

Tak, jest. Najłatwiej olać videopost i użyć render elements + program do postprodukcji. Wtedy masz maksymalną kontrolę nad tym, nad czym pracujesz.

Napisano
  • Autor

Ktoś ma może pomysł dlaczego jak renderuję do jpeg to mam światło nocą, a jak do avi to już ich nie widać? Jak renderuję do avi to w oknie w 3dsie widać światła jak w jpegu, a w samym pliku już nie. Kwestia codera? Próbowałem troszkę z gamma i odstawiłam brak kompresji w coderze Microsoft i nic.[ATTACH]91902[/ATTACH]

 

Napisano
  • Autor

Zrobiłem render na full hd i są światła, pytanie co zmienić. Czy jakiś ustawienia kamery czy co? Wystarczy wskazówka no pomysłów brak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności