gryzon Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 Mam taki trochę bardziej skomplikowany obiekt który jest zrobiony z kilku meshes ale chcę aby dla nich była wspólna UV. Da się jakoś wyświetlić wszystkie te elementy w UV edytorze bez konieczności ich łączenia za pomocą (ctrl+j) ?
szczuro Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 (edytowane) wyświetlić w uv editorze menu view -> draw other objects. Te other objects musza być zaznaczone. Edytowane 1 Październik 2013 przez szczuro
ikkiz Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts/UV/TextureAtlas :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się