Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, otóż rozmyślam od dłuższego czasu co zrobić, aby przy renderowaniu sceny, w tle pojawilo się zdjęcie które wcześniej wybrałem, wymierzone co do piksela i widoczne tylko z perspektywy kamery.

 

Wiem że można użyć HDRI ale nie tego szukam. Mam na oku jedno fajne zdjęcie które nadawałoby się idealnie. Jakieś pomysły?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dodać to zdjęcie z tyłu (plane, textura), byle jak z shaderem emission =1, żeby oświetłało model od tyłu, ale zaznaczyć w object data, żeby było nie widoczne w kamerze. Da się tak zrobić, albo w materiał miksem pomieszać holdout z emission z paramatrem is camera data. czyli generalnie wyrenderować z przeźroczystym tłam, żeby fota świeciła, ale nie było jej widać i potem dodać w kompozytorze to zdjęcie pod spód renderu z przeźroczystym tłem.

Napisano
dodać to zdjęcie z tyłu (plane, textura), byle jak z shaderem emission =1, żeby oświetłało model od tyłu, ale zaznaczyć w object data, żeby było nie widoczne w kamerze. Da się tak zrobić, albo w materiał miksem pomieszać holdout z emission z paramatrem is camera data. czyli generalnie wyrenderować z przeźroczystym tłam, żeby fota świeciła, ale nie było jej widać i potem dodać w kompozytorze to zdjęcie pod spód renderu z przeźroczystym tłem.

 

ale nie o to chodziło xD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności