Maxoss Napisano 5 Październik 2013 Share Napisano 5 Październik 2013 Witam, otóż rozmyślam od dłuższego czasu co zrobić, aby przy renderowaniu sceny, w tle pojawilo się zdjęcie które wcześniej wybrałem, wymierzone co do piksela i widoczne tylko z perspektywy kamery. Wiem że można użyć HDRI ale nie tego szukam. Mam na oku jedno fajne zdjęcie które nadawałoby się idealnie. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 5 Październik 2013 Share Napisano 5 Październik 2013 kompozytor? albo w photoshopie dodać :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikkiz Napisano 5 Październik 2013 Share Napisano 5 Październik 2013 dodać to zdjęcie z tyłu (plane, textura), byle jak z shaderem emission =1, żeby oświetłało model od tyłu, ale zaznaczyć w object data, żeby było nie widoczne w kamerze. Da się tak zrobić, albo w materiał miksem pomieszać holdout z emission z paramatrem is camera data. czyli generalnie wyrenderować z przeźroczystym tłam, żeby fota świeciła, ale nie było jej widać i potem dodać w kompozytorze to zdjęcie pod spód renderu z przeźroczystym tłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 5 Październik 2013 Share Napisano 5 Październik 2013 dodać to zdjęcie z tyłu (plane, textura), byle jak z shaderem emission =1, żeby oświetłało model od tyłu, ale zaznaczyć w object data, żeby było nie widoczne w kamerze. Da się tak zrobić, albo w materiał miksem pomieszać holdout z emission z paramatrem is camera data. czyli generalnie wyrenderować z przeźroczystym tłam, żeby fota świeciła, ale nie było jej widać i potem dodać w kompozytorze to zdjęcie pod spód renderu z przeźroczystym tłem. ale nie o to chodziło xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wjaworski Napisano 6 Październik 2013 Share Napisano 6 Październik 2013 Ustawiam "przed" takimi zwykłymi zdjęciami wizualizacje samolotów, rozwiązanie dla Cycles opisałem szczegółowo w Wyciągu III (Materiały i Tekstury) z darmowej książki. Możesz ją pobrać stąd: http://samoloty3d.pl/wm-000_p.xml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się