Napisano 11 Październik 201311 l Witam Oto nowo rozpoczęty przeze mnie projekt. Choć temat wielokrotnie przez grafików podejmowany, to mimo wszystko dalej wdzięczny. Chętnie przyjmę wszelkie uwagi. (to mój pierwszy samochód w 3D :D) Soft: Blender (chyba że nie dam z czymś rady to wtedy max :P) Te szalone nierówności pod reflektorem widzę i już w miarę możliwości poprawiłem :D
Napisano 11 Październik 201311 l Całość jest pokrzywiona. Myślisz że jeżeli przesiądziesz się do maxa to nagle nabierzesz umiejętności i doświadczenia? Wszystko jest pokrzywione i wydaje się być raczej sculptem. Pokaż siatkę, ale nie wygląda to zbyt obiecująco.
Napisano 11 Październik 201311 l ja bym rozpoczoł modelowanie od poczatku. Najpierw baza jak ją zatwierdzimy to potem zaczynamy się bawić w wycinanie detali.
Napisano 11 Październik 201311 l Autor W Maxie lepiej znam narzędzia po prostu doświadczenia w samochodach nie mam żadnego więc niezależnie do programu trzeba się poduczyć. Może rozrzedzić siatkę po prostu?
Napisano 11 Październik 201311 l Lepiej zacznij jeszcze raz. od początku. Od tworzenia bazowej bryły do wycinania detali.
Napisano 11 Październik 201311 l Autor wolałbym to poprawić bo zaczynając pewnie i tak popełnił bym te same błędy. baza zrobiona na nurbsach - - - Połączono posty - - -
Napisano 11 Październik 201311 l Autor to jest baza z jakiej zaczynałem a to ostatnie co udało mi się poprawić.
Napisano 11 Październik 201311 l Nie rób bazy z NURBSów jeżeli nie potrafisz. Szczególnie z blenderowych. Zrób ja tak jak Bóg przykazał.
Napisano 11 Październik 201311 l Autor Dobra uprę się i zostanę przy tym co jest. zasadniczo jestem zadowolony choć dzięki waszym uwagą jest lepiej i pewnie było by jeszcze lepiej gdybym się zabrał od początku nie na Nurbsach. ale tak szczerze mówiąc to między innymi po to to robiłem żeby je przetestować. Teraz bym prosił o komentarze co w tej siatce poprawić, nie robiąc jej od początku. jedna z referek:
Napisano 16 Październik 201311 l proporcje poszły sobie, lampy za małe, brzydkie miejsca styku między drzwiami a resztą karoserii
Napisano 16 Październik 201311 l Nadkola trzeba zrobić bo w tym ujęciu aż razi ich brak. Jak dla mnie ciekawa propozycja, w tych proporcjach.
Napisano 17 Październik 201311 l Autor Proporcje są z rzutów puki co jak zrobię zdjęcia replice albo znajdę te które robiłem wcześniej to poprawie bo zdjęcia które są w necie oryginału są dość marne. Ale dzięki o taką krytykę mi chodziło :D
Napisano 10 Lipiec 201410 l Autor Jak na pierwszy samochód jestem zadowolony ale następnym razem zastosuję się do rad z forum :D - - - Połączono posty - - - Ps. wybaczcie szum :D
Napisano 17 Lipiec 201410 l 3d max 2014 ma nowe narzędzie do camera machtingu http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/camera/matching.php urzyj go do złapania proporcji :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto