zagloowka Napisano 11 Październik 2013 Napisano 11 Październik 2013 Witam Oto nowo rozpoczęty przeze mnie projekt. Choć temat wielokrotnie przez grafików podejmowany, to mimo wszystko dalej wdzięczny. Chętnie przyjmę wszelkie uwagi. (to mój pierwszy samochód w 3D :D) Soft: Blender (chyba że nie dam z czymś rady to wtedy max :P) Te szalone nierówności pod reflektorem widzę i już w miarę możliwości poprawiłem :D
Cent Napisano 11 Październik 2013 Napisano 11 Październik 2013 Całość jest pokrzywiona. Myślisz że jeżeli przesiądziesz się do maxa to nagle nabierzesz umiejętności i doświadczenia? Wszystko jest pokrzywione i wydaje się być raczej sculptem. Pokaż siatkę, ale nie wygląda to zbyt obiecująco.
Kramon Napisano 11 Październik 2013 Napisano 11 Październik 2013 ja bym rozpoczoł modelowanie od poczatku. Najpierw baza jak ją zatwierdzimy to potem zaczynamy się bawić w wycinanie detali.
zagloowka Napisano 11 Październik 2013 Autor Napisano 11 Październik 2013 W Maxie lepiej znam narzędzia po prostu doświadczenia w samochodach nie mam żadnego więc niezależnie do programu trzeba się poduczyć. Może rozrzedzić siatkę po prostu?
Cent Napisano 11 Październik 2013 Napisano 11 Październik 2013 Lepiej zacznij jeszcze raz. od początku. Od tworzenia bazowej bryły do wycinania detali.
zagloowka Napisano 11 Październik 2013 Autor Napisano 11 Październik 2013 wolałbym to poprawić bo zaczynając pewnie i tak popełnił bym te same błędy. baza zrobiona na nurbsach - - - Połączono posty - - -
zagloowka Napisano 11 Październik 2013 Autor Napisano 11 Październik 2013 to jest baza z jakiej zaczynałem a to ostatnie co udało mi się poprawić.
Cent Napisano 11 Październik 2013 Napisano 11 Październik 2013 Nie rób bazy z NURBSów jeżeli nie potrafisz. Szczególnie z blenderowych. Zrób ja tak jak Bóg przykazał.
zagloowka Napisano 11 Październik 2013 Autor Napisano 11 Październik 2013 Dobra uprę się i zostanę przy tym co jest. zasadniczo jestem zadowolony choć dzięki waszym uwagą jest lepiej i pewnie było by jeszcze lepiej gdybym się zabrał od początku nie na Nurbsach. ale tak szczerze mówiąc to między innymi po to to robiłem żeby je przetestować. Teraz bym prosił o komentarze co w tej siatce poprawić, nie robiąc jej od początku. jedna z referek:
zagloowka Napisano 16 Październik 2013 Autor Napisano 16 Październik 2013 - - - Połączono posty - - -
ciacho191 Napisano 16 Październik 2013 Napisano 16 Październik 2013 proporcje poszły sobie, lampy za małe, brzydkie miejsca styku między drzwiami a resztą karoserii
Szosz Napisano 16 Październik 2013 Napisano 16 Październik 2013 Nadkola trzeba zrobić bo w tym ujęciu aż razi ich brak. Jak dla mnie ciekawa propozycja, w tych proporcjach.
zagloowka Napisano 17 Październik 2013 Autor Napisano 17 Październik 2013 Proporcje są z rzutów puki co jak zrobię zdjęcia replice albo znajdę te które robiłem wcześniej to poprawie bo zdjęcia które są w necie oryginału są dość marne. Ale dzięki o taką krytykę mi chodziło :D
zagloowka Napisano 10 Lipiec 2014 Autor Napisano 10 Lipiec 2014 Jak na pierwszy samochód jestem zadowolony ale następnym razem zastosuję się do rad z forum :D - - - Połączono posty - - - Ps. wybaczcie szum :D
dexter47 Napisano 17 Lipiec 2014 Napisano 17 Lipiec 2014 3d max 2014 ma nowe narzędzie do camera machtingu http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/camera/matching.php urzyj go do złapania proporcji :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się