Posted October 11, 201311 yr Witam Oto nowo rozpoczęty przeze mnie projekt. Choć temat wielokrotnie przez grafików podejmowany, to mimo wszystko dalej wdzięczny. Chętnie przyjmę wszelkie uwagi. (to mój pierwszy samochód w 3D :D) Soft: Blender (chyba że nie dam z czymś rady to wtedy max :P) Te szalone nierówności pod reflektorem widzę i już w miarę możliwości poprawiłem :D
October 11, 201311 yr Całość jest pokrzywiona. Myślisz że jeżeli przesiądziesz się do maxa to nagle nabierzesz umiejętności i doświadczenia? Wszystko jest pokrzywione i wydaje się być raczej sculptem. Pokaż siatkę, ale nie wygląda to zbyt obiecująco.
October 11, 201311 yr ja bym rozpoczoł modelowanie od poczatku. Najpierw baza jak ją zatwierdzimy to potem zaczynamy się bawić w wycinanie detali.
October 11, 201311 yr Author W Maxie lepiej znam narzędzia po prostu doświadczenia w samochodach nie mam żadnego więc niezależnie do programu trzeba się poduczyć. Może rozrzedzić siatkę po prostu?
October 11, 201311 yr Lepiej zacznij jeszcze raz. od początku. Od tworzenia bazowej bryły do wycinania detali.
October 11, 201311 yr Author wolałbym to poprawić bo zaczynając pewnie i tak popełnił bym te same błędy. baza zrobiona na nurbsach - - - Połączono posty - - -
October 11, 201311 yr Author to jest baza z jakiej zaczynałem a to ostatnie co udało mi się poprawić.
October 11, 201311 yr Nie rób bazy z NURBSów jeżeli nie potrafisz. Szczególnie z blenderowych. Zrób ja tak jak Bóg przykazał.
October 11, 201311 yr Author Dobra uprę się i zostanę przy tym co jest. zasadniczo jestem zadowolony choć dzięki waszym uwagą jest lepiej i pewnie było by jeszcze lepiej gdybym się zabrał od początku nie na Nurbsach. ale tak szczerze mówiąc to między innymi po to to robiłem żeby je przetestować. Teraz bym prosił o komentarze co w tej siatce poprawić, nie robiąc jej od początku. jedna z referek:
October 16, 201311 yr proporcje poszły sobie, lampy za małe, brzydkie miejsca styku między drzwiami a resztą karoserii
October 16, 201311 yr Nadkola trzeba zrobić bo w tym ujęciu aż razi ich brak. Jak dla mnie ciekawa propozycja, w tych proporcjach.
October 17, 201311 yr Author Proporcje są z rzutów puki co jak zrobię zdjęcia replice albo znajdę te które robiłem wcześniej to poprawie bo zdjęcia które są w necie oryginału są dość marne. Ale dzięki o taką krytykę mi chodziło :D
July 10, 201410 yr Author Jak na pierwszy samochód jestem zadowolony ale następnym razem zastosuję się do rad z forum :D - - - Połączono posty - - - Ps. wybaczcie szum :D
July 17, 201410 yr 3d max 2014 ma nowe narzędzie do camera machtingu http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/camera/matching.php urzyj go do złapania proporcji :)
Create an account or sign in to comment