rozpruwacz Napisano 12 Październik 2013 Napisano 12 Październik 2013 Witam. Lacze dwie krawedzie przy uzyciu 'bridge' po czym mam taki efekt (odwrocony polygon) probowalem zmienic normals polygonow ale to nie pomoglo - wie ktos jak moglbym to naprawic? z gory dziekuje za odpowiedz.
ikkiz Napisano 12 Październik 2013 Napisano 12 Październik 2013 wciśnij F6 zaraz po użyciu bridge, bo tam w opcjach jest parametr rotate, czy coś takiego. ustaw zero. A z resztą na tym twoim obrazku z jednym polygonem, to lepiej F - fill, niż bridge
rozpruwacz Napisano 12 Październik 2013 Autor Napisano 12 Październik 2013 (edytowane) Dzieki ikkiz ale po F6 wyskakuje mi tylko opcja 'inside' ktora nic nie robi. F czasami uzywam, ale czesto lacze cale paski, a tam F nie dziala bo sa otwarte, musze to zrobic przez bridge. EDIT - wlasnie odkrylem ze F - fill - mozna uzyc przy selekcji nawet tylko 2 krawedzi (w 3Ds max musisz caly look selekcjonowac) - czyli owiele latwiej niz bawienie sie w bridge - Dziekowka ikkiz ! :) Edytowane 12 Październik 2013 przez rozpruwacz
Kramon Napisano 12 Październik 2013 Napisano 12 Październik 2013 Aktywuj sobię w preferncjach w adddonach. F2 oraz loop tools i wtedy jak zaznaczysz 2 verty to potem wystarczy wciskać F i samo zaznacza kolejne quady.
Monio Napisano 13 Październik 2013 Napisano 13 Październik 2013 W tym wypadku wystarczy zaznaczyć jednego edge, tego u góry i wdusić F. Bez Addona F2.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się