Skocz do zawartości

Odwrocone polygony po opcji BRIDGE :(


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Lacze dwie krawedzie przy uzyciu 'bridge' po czym mam taki efekt (odwrocony polygon)

303hgdj.jpg

 

probowalem zmienic normals polygonow ale to nie pomoglo - wie ktos jak moglbym to naprawic?

 

z gory dziekuje za odpowiedz.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

wciśnij F6 zaraz po użyciu bridge, bo tam w opcjach jest parametr rotate, czy coś takiego. ustaw zero. A z resztą na tym twoim obrazku z jednym polygonem, to lepiej F - fill, niż bridge

Napisano (edytowane)

Dzieki ikkiz ale po F6 wyskakuje mi tylko opcja 'inside' ktora nic nie robi. F czasami uzywam, ale czesto lacze cale paski, a tam F nie dziala bo sa otwarte, musze to zrobic przez bridge.

 

EDIT - wlasnie odkrylem ze F - fill - mozna uzyc przy selekcji nawet tylko 2 krawedzi (w 3Ds max musisz caly look selekcjonowac) - czyli owiele latwiej niz bawienie sie w bridge - Dziekowka ikkiz ! :)

Edytowane przez rozpruwacz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności