Napisano 12 Październik 201311 l Witam. Lacze dwie krawedzie przy uzyciu 'bridge' po czym mam taki efekt (odwrocony polygon) probowalem zmienic normals polygonow ale to nie pomoglo - wie ktos jak moglbym to naprawic? z gory dziekuje za odpowiedz.
Napisano 12 Październik 201311 l wciśnij F6 zaraz po użyciu bridge, bo tam w opcjach jest parametr rotate, czy coś takiego. ustaw zero. A z resztą na tym twoim obrazku z jednym polygonem, to lepiej F - fill, niż bridge
Napisano 12 Październik 201311 l Autor Dzieki ikkiz ale po F6 wyskakuje mi tylko opcja 'inside' ktora nic nie robi. F czasami uzywam, ale czesto lacze cale paski, a tam F nie dziala bo sa otwarte, musze to zrobic przez bridge. EDIT - wlasnie odkrylem ze F - fill - mozna uzyc przy selekcji nawet tylko 2 krawedzi (w 3Ds max musisz caly look selekcjonowac) - czyli owiele latwiej niz bawienie sie w bridge - Dziekowka ikkiz ! :) Edytowane 12 Październik 201311 l przez rozpruwacz
Napisano 12 Październik 201311 l Aktywuj sobię w preferncjach w adddonach. F2 oraz loop tools i wtedy jak zaznaczysz 2 verty to potem wystarczy wciskać F i samo zaznacza kolejne quady.
Napisano 13 Październik 201311 l W tym wypadku wystarczy zaznaczyć jednego edge, tego u góry i wdusić F. Bez Addona F2.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto