Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Lacze dwie krawedzie przy uzyciu 'bridge' po czym mam taki efekt (odwrocony polygon)

303hgdj.jpg

 

probowalem zmienic normals polygonow ale to nie pomoglo - wie ktos jak moglbym to naprawic?

 

z gory dziekuje za odpowiedz.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wciśnij F6 zaraz po użyciu bridge, bo tam w opcjach jest parametr rotate, czy coś takiego. ustaw zero. A z resztą na tym twoim obrazku z jednym polygonem, to lepiej F - fill, niż bridge

Napisano
  • Autor

Dzieki ikkiz ale po F6 wyskakuje mi tylko opcja 'inside' ktora nic nie robi. F czasami uzywam, ale czesto lacze cale paski, a tam F nie dziala bo sa otwarte, musze to zrobic przez bridge.

 

EDIT - wlasnie odkrylem ze F - fill - mozna uzyc przy selekcji nawet tylko 2 krawedzi (w 3Ds max musisz caly look selekcjonowac) - czyli owiele latwiej niz bawienie sie w bridge - Dziekowka ikkiz ! :)

Edytowane przez rozpruwacz

Napisano

Aktywuj sobię w preferncjach w adddonach. F2 oraz loop tools i wtedy jak zaznaczysz 2 verty to potem wystarczy wciskać F i samo zaznacza kolejne quady.

Napisano

W tym wypadku wystarczy zaznaczyć jednego edge, tego u góry i wdusić F. Bez Addona F2.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności