kielbasa Napisano 9 Listopad 2013 Napisano 9 Listopad 2013 czesc, Panowie, czy jest jakis sposob, na szybkie stworzenie materii na wzor, tej ze zdjecia. Obiekt mam, chcialbym, zeby byl obrosniety taka pseudo piana. Plugin jakis moze? [ATTACH=CONFIG]92072[/ATTACH] dzieki
MariushO Napisano 9 Listopad 2013 Napisano 9 Listopad 2013 no @Kramon podsuną Ci chyba najprostrzy sposob. Do tego odpowiedni materiał.
kielbasa Napisano 9 Listopad 2013 Autor Napisano 9 Listopad 2013 Moglibyscie byc bardziej precyzyjni ? Co to sa czastetki + metabale i jak to uzyskac? Ewentualnie jakis tutorial mozna gdzies tu znalezc?
legomir Napisano 10 Listopad 2013 Napisano 10 Listopad 2013 (edytowane) Ja bym to zrobił tak(zapewne zrobiłbym to w Houdinim): -wyscatterował sobie po modelu pewną ilość punktów -potem użył displace along normal aby je przesunąć po normalnej jak w displace(równie dobrze w sumie można by użyć peak node) o pewną randomową wartośc -copy sop wrzucił na to metabale o randomowej wielkośći Inny sposób to użycie do tego displace/vector displace. Aj nie zauważyłem, że to w dziale Max, myślałem, że wrzucił ktoś do modelingu. Edytowane 10 Listopad 2013 przez legomir
skalpel3d Napisano 10 Listopad 2013 Napisano 10 Listopad 2013 (edytowane) http://docs.autodesk.com/3DSMAX/15/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-DD1BCBD1-634C-4CB4-A3B6-EE8AC261DFBA.htm,topicNumber=d30e606637 Co do czasteczek szukaj pod hasłem " Particle" jest tego masę w necie[h=3][/h] Edytowane 10 Listopad 2013 przez skalpel3d
kielbasa Napisano 10 Listopad 2013 Autor Napisano 10 Listopad 2013 Dzieki panowie za pomoc, zaraz to przesledze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się