Napisano 9 Listopad 201311 l czesc, Panowie, czy jest jakis sposob, na szybkie stworzenie materii na wzor, tej ze zdjecia. Obiekt mam, chcialbym, zeby byl obrosniety taka pseudo piana. Plugin jakis moze? [ATTACH=CONFIG]92072[/ATTACH] dzieki
Napisano 9 Listopad 201311 l no @Kramon podsuną Ci chyba najprostrzy sposob. Do tego odpowiedni materiał.
Napisano 9 Listopad 201311 l Autor Moglibyscie byc bardziej precyzyjni ? Co to sa czastetki + metabale i jak to uzyskac? Ewentualnie jakis tutorial mozna gdzies tu znalezc?
Napisano 10 Listopad 201311 l Ja bym to zrobił tak(zapewne zrobiłbym to w Houdinim): -wyscatterował sobie po modelu pewną ilość punktów -potem użył displace along normal aby je przesunąć po normalnej jak w displace(równie dobrze w sumie można by użyć peak node) o pewną randomową wartośc -copy sop wrzucił na to metabale o randomowej wielkośći Inny sposób to użycie do tego displace/vector displace. Aj nie zauważyłem, że to w dziale Max, myślałem, że wrzucił ktoś do modelingu. Edytowane 10 Listopad 201311 l przez legomir
Napisano 10 Listopad 201311 l http://docs.autodesk.com/3DSMAX/15/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-DD1BCBD1-634C-4CB4-A3B6-EE8AC261DFBA.htm,topicNumber=d30e606637 Co do czasteczek szukaj pod hasłem " Particle" jest tego masę w necie[h=3][/h] Edytowane 10 Listopad 201311 l przez skalpel3d
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto