szary83 Napisano 21 Listopad 2013 Napisano 21 Listopad 2013 Witam. Piszę z zapytaniem czy ktoś może zna jakiś tutorial, lub sam jest w stanie mi wytłumaczyć jak uzyskać efekt pomarszczonej, pofałdowanej powierzchni skórzanych nauszników w słuchawkach? Załączam zdjęcia aby było jasne o co chodzi. Nie wiem czy to trzeba w jakichś sposób wymodelować, czy wystarszy odpowiednia mapa i displacement? Szperam I szukam ale puki co nic sensownego nie udało mi się jeszcze znaleźć. Dlatego też bardzo proszę o pomoc! Pozdrawiam Marcin [ATTACH=CONFIG]92178[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92179[/ATTACH]
Shogun 3D Napisano 21 Listopad 2013 Napisano 21 Listopad 2013 Ja bym to w Zbrushu lub Mudboxie zrobił, bo ręcznie to się narobisz za wszystkie czasy.
legomir Napisano 21 Listopad 2013 Napisano 21 Listopad 2013 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=70485 by indian
Kramon Napisano 21 Listopad 2013 Napisano 21 Listopad 2013 Bump/normal mpa ale nie będzie tak dobrze to wyglądało sculpt delikatny i już albo poprzesuwać vertexy.
szary83 Napisano 22 Listopad 2013 Autor Napisano 22 Listopad 2013 Dzięki wielkie za szybką odpowiedź i pomoc. Faktycznie o Zbrushu to i owo słyszałem ale jeszcze nei miałem okazji popracować w nim. jak czas pozwoli to spróbuję się go nauczyc i coś w nim ogarnąć. Jeśli nie będzie czasu na naukę to skorzystam z załączonego tutorial :-). Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się