Napisano 21 Listopad 201311 l Witam. Piszę z zapytaniem czy ktoś może zna jakiś tutorial, lub sam jest w stanie mi wytłumaczyć jak uzyskać efekt pomarszczonej, pofałdowanej powierzchni skórzanych nauszników w słuchawkach? Załączam zdjęcia aby było jasne o co chodzi. Nie wiem czy to trzeba w jakichś sposób wymodelować, czy wystarszy odpowiednia mapa i displacement? Szperam I szukam ale puki co nic sensownego nie udało mi się jeszcze znaleźć. Dlatego też bardzo proszę o pomoc! Pozdrawiam Marcin [ATTACH=CONFIG]92178[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92179[/ATTACH]
Napisano 21 Listopad 201311 l Ja bym to w Zbrushu lub Mudboxie zrobił, bo ręcznie to się narobisz za wszystkie czasy.
Napisano 21 Listopad 201311 l Bump/normal mpa ale nie będzie tak dobrze to wyglądało sculpt delikatny i już albo poprzesuwać vertexy.
Napisano 22 Listopad 201311 l Autor Dzięki wielkie za szybką odpowiedź i pomoc. Faktycznie o Zbrushu to i owo słyszałem ale jeszcze nei miałem okazji popracować w nim. jak czas pozwoli to spróbuję się go nauczyc i coś w nim ogarnąć. Jeśli nie będzie czasu na naukę to skorzystam z załączonego tutorial :-). Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto