szary83 Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Witam. Piszę z zapytaniem czy ktoś może zna jakiś tutorial, lub sam jest w stanie mi wytłumaczyć jak uzyskać efekt pomarszczonej, pofałdowanej powierzchni skórzanych nauszników w słuchawkach? Załączam zdjęcia aby było jasne o co chodzi. Nie wiem czy to trzeba w jakichś sposób wymodelować, czy wystarszy odpowiednia mapa i displacement? Szperam I szukam ale puki co nic sensownego nie udało mi się jeszcze znaleźć. Dlatego też bardzo proszę o pomoc! Pozdrawiam Marcin [ATTACH=CONFIG]92178[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92179[/ATTACH] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shogun 3D Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Ja bym to w Zbrushu lub Mudboxie zrobił, bo ręcznie to się narobisz za wszystkie czasy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=70485 by indian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramon Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Bump/normal mpa ale nie będzie tak dobrze to wyglądało sculpt delikatny i już albo poprzesuwać vertexy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szary83 Posted November 22, 2013 Author Share Posted November 22, 2013 Dzięki wielkie za szybką odpowiedź i pomoc. Faktycznie o Zbrushu to i owo słyszałem ale jeszcze nei miałem okazji popracować w nim. jak czas pozwoli to spróbuję się go nauczyc i coś w nim ogarnąć. Jeśli nie będzie czasu na naukę to skorzystam z załączonego tutorial :-). Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now