Jump to content
Sign in to follow this  
szary83

[modelowanie] jak uzyskać efekt pomarszczonej powierzchni skórzanej [3ds max]

Recommended Posts

Witam.

 

Piszę z zapytaniem czy ktoś może zna jakiś tutorial, lub sam jest w stanie mi wytłumaczyć jak uzyskać efekt pomarszczonej, pofałdowanej powierzchni skórzanych nauszników w słuchawkach? Załączam zdjęcia aby było jasne o co chodzi.

Nie wiem czy to trzeba w jakichś sposób wymodelować, czy wystarszy odpowiednia mapa i displacement?

Szperam I szukam ale puki co nic sensownego nie udało mi się jeszcze znaleźć. Dlatego też bardzo proszę o pomoc!

 

Pozdrawiam

Marcin

 

[ATTACH=CONFIG]92178[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92179[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bump/normal mpa ale nie będzie tak dobrze to wyglądało sculpt delikatny i już albo poprzesuwać vertexy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wielkie za szybką odpowiedź i pomoc.

Faktycznie o Zbrushu to i owo słyszałem ale jeszcze nei miałem okazji popracować w nim. jak czas pozwoli to spróbuję się go nauczyc i coś w nim ogarnąć. Jeśli nie będzie czasu na naukę to skorzystam z załączonego tutorial :-).

 

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy