rdawlud Napisano 24 Listopad 2013 Napisano 24 Listopad 2013 Cześć Moje ostatnie wizki. Domek w lesie. Projekt nie jest mojego autorstwa. Wszystkie uwagi graficzne jak zwykle mile widziane, te o archi oczywiście też jak ktoś ma ochotę. Pozdrawiam
Jakub Wydro Napisano 24 Listopad 2013 Napisano 24 Listopad 2013 Świetna praca ;) Jedynie co bym zmienił to pierwszy kadr, albo go usunął albo zmienił położenie kamery by uchwycić więcej nieba. W ostatnim kadrze trochę dziwnie wygląda ściana z trawą, mogłeś ją bardziej uchwycić by odbiorca widział że ona idzie "dalej", teraz się dziwnie ucina. Poza tym świetna roślinność
skalpel3d Napisano 24 Listopad 2013 Napisano 24 Listopad 2013 Rafale wizualizacja bardzo ładne i dobre szczególnie te nocne , jedyne co mi nie leży to ta trawa za wysoka, fajnie niby że taka zaniedbana ale przytnij trosze skale w multicarze w dół :) To co zawsze cieszy w twoich pracach to to ze budynki nie są czyste widać ze nie musisz tego robić bo standardową komercje :) - z delikatnego czepialstwa na dwóch ujęciach chyba nie zrobiłeś invisible światła :)
ciastuch Napisano 24 Listopad 2013 Napisano 24 Listopad 2013 rdawlud : czadowe wizki. Jest bardzo fajny klimat. Czuć delikatnie mroźne powietrze. Trawsko wyszło BAJECZNIE. Jakim sposobem je robiłeś? Pewnie scatter'em rozrzucona kępa z modyfikacją rotate i scale, czy tak? W ogóle zieleń wyszła bardzo przekonująco. Co do architektury: lubię połamane budynki. Szczególnie w takim otoczeniu, które zrobiłeś.materiały całkiem spoko, i światło - klimatyczne. pozdrawiam. Ciastuch.
Szosz Napisano 24 Listopad 2013 Napisano 24 Listopad 2013 Całkiem nieźle, fosa nocą mi się podoba, super oświetlenie
rdawlud Napisano 24 Listopad 2013 Autor Napisano 24 Listopad 2013 Dzięki za opinie. Pierwszy kadr był robiony jako ostatni, i już średnio miałem pomysł na niego a nie chciałem żeby była znowu taka sama perspektywa budynku jak 5 i 6. Miałem w innej proporcji zrobic, 4:3np. ale wsztystkie inne były w takiej samej to już tak zostawiłem. Dobrze skalpel widzisz, nie ma tam invisible. Z lenistwa ;) Nie chciało mi się już modelować żadnych żyrandoli bo jak najszybciej chciałem zacząć zabawe światłem to zostawiłem invisible bo z takiej odległości wizek wygląda mniej więcej jak jakaś lampka. Ale teraz muszę przyznać, że trochę słabo. Trawa dość prosto zrobiona, multiscatter i kilka różnych kępek rozsianych. I zabawa skalą, gęstością, mapami dopóki efekt mi się nie spodobał. W sumie tylko na 5 wydaje mi się trochę za duża, na reszcie jakoś tego nie widać a skala wszedzie taka sama.
Rekomendowane odpowiedzi