ZiN Napisano 5 Grudzień 2015 Share Napisano 5 Grudzień 2015 Widzę, że zapał i pomysły są, dorzuciłbym do tego trochę więcej analizy i spędzonego czasu nad każdym jednym rysunkiem i byłoby już bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartLight Napisano 12 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 12 Grudzień 2015 Zin, wiem wiem, dobrze że przypominasz mi o tym bo malujac odlatuje troche i chce szybko mieć efekt i robić nastepny obraz a tu powinien być wiekszy szacunek do obrazu, analizować, robić pomiary itd. Myslę że w końcu przysiąde nad czymś na serio. Może od przyszłego tygodnia coś trzasne. Na ta chwile np mam taki zameczek i nie wiem czy na tym polega robienie perspektywy i czy mógłby ktoś powiedzieć czy dobrze to robie z tą siatką? studium z filmu: skeletor z he mana: szkice: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartLight Napisano 20 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 20 Grudzień 2015 - - - Połączono posty - - - - - - Połączono posty - - - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartLight Napisano 26 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 26 Grudzień 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartLight Napisano 15 Styczeń 2016 Autor Share Napisano 15 Styczeń 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartLight Napisano 6 Luty 2016 Autor Share Napisano 6 Luty 2016 Studiumy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartLight Napisano 6 Luty 2016 Autor Share Napisano 6 Luty 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartLight Napisano 13 Luty 2016 Autor Share Napisano 13 Luty 2016 okladka do swojego komiksu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartLight Napisano 26 Luty 2016 Autor Share Napisano 26 Luty 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartLight Napisano 23 Marzec 2016 Autor Share Napisano 23 Marzec 2016 Urywki konceptu z projektu mojego komiksu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartLight Napisano 23 Marzec 2016 Autor Share Napisano 23 Marzec 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartLight Napisano 20 Kwiecień 2016 Autor Share Napisano 20 Kwiecień 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
telthona Napisano 20 Kwiecień 2016 Share Napisano 20 Kwiecień 2016 ten rosiczkowy potwór jest świetny :D rosiczki są bardziej skuteczne jeśli są statyczne, dlatego jeśli tworzysz koncept potwora który ma mieć cechy owadożernych roślin, to lepiej go jakoś "przygwoździć do ziemi" (z logicznego punktu widzenia, jeśli poza wyglądem mógłbyś też naśladować tryb funkcjonowania takiego stworzenia). To tak na przyszłość :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartLight Napisano 10 Maj 2016 Autor Share Napisano 10 Maj 2016 Jasne, pomysle o tym w przyszłości. Ostatnio nie wiem co malować... - - - Połączono posty - - - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartLight Napisano 18 Maj 2016 Autor Share Napisano 18 Maj 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartLight Napisano 7 Lipiec 2016 Autor Share Napisano 7 Lipiec 2016 Takie niedokonczone jeszcze pracki nad ktorymi posiedze w najblizsze dni : - - - Połączono posty - - - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartLight Napisano 25 Lipiec 2016 Autor Share Napisano 25 Lipiec 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartLight Napisano 14 Październik 2016 Autor Share Napisano 14 Październik 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wajktor Napisano 16 Październik 2016 Share Napisano 16 Październik 2016 Polecam Ci dowiedz się co to jest "gestalt", abstrakcyjne postrzeganie kształtów przez człowieka to podstawa designu. Staraj się dywersyfikować kolory. Jeśli postać jest zielona, to próbuj kolorować ją używając kolorów pobliskich do zielonego, czy raczej koloruj różnymi odcieniami zieleni przechodzącej w delikatną żółć (cieplejszy kolor) tam gdzie postać jest oświetlona (o ile to ciepłe źródło światła), i w niebieski, tam gdzie postać jest w cieniu. Baw się też nasyceniem barw. Zabawa kolorem to duża frajda, a grafika wyda się znacznie bardziej głęboka i żywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się