ZiN Napisano 5 Grudzień 2015 Napisano 5 Grudzień 2015 Widzę, że zapał i pomysły są, dorzuciłbym do tego trochę więcej analizy i spędzonego czasu nad każdym jednym rysunkiem i byłoby już bardzo dobrze.
BartLight Napisano 12 Grudzień 2015 Autor Napisano 12 Grudzień 2015 Zin, wiem wiem, dobrze że przypominasz mi o tym bo malujac odlatuje troche i chce szybko mieć efekt i robić nastepny obraz a tu powinien być wiekszy szacunek do obrazu, analizować, robić pomiary itd. Myslę że w końcu przysiąde nad czymś na serio. Może od przyszłego tygodnia coś trzasne. Na ta chwile np mam taki zameczek i nie wiem czy na tym polega robienie perspektywy i czy mógłby ktoś powiedzieć czy dobrze to robie z tą siatką? studium z filmu: skeletor z he mana: szkice:
BartLight Napisano 20 Grudzień 2015 Autor Napisano 20 Grudzień 2015 - - - Połączono posty - - - - - - Połączono posty - - -
BartLight Napisano 23 Marzec 2016 Autor Napisano 23 Marzec 2016 Urywki konceptu z projektu mojego komiksu:
telthona Napisano 20 Kwiecień 2016 Napisano 20 Kwiecień 2016 ten rosiczkowy potwór jest świetny :D rosiczki są bardziej skuteczne jeśli są statyczne, dlatego jeśli tworzysz koncept potwora który ma mieć cechy owadożernych roślin, to lepiej go jakoś "przygwoździć do ziemi" (z logicznego punktu widzenia, jeśli poza wyglądem mógłbyś też naśladować tryb funkcjonowania takiego stworzenia). To tak na przyszłość :D
BartLight Napisano 10 Maj 2016 Autor Napisano 10 Maj 2016 Jasne, pomysle o tym w przyszłości. Ostatnio nie wiem co malować... - - - Połączono posty - - -
BartLight Napisano 7 Lipiec 2016 Autor Napisano 7 Lipiec 2016 Takie niedokonczone jeszcze pracki nad ktorymi posiedze w najblizsze dni : - - - Połączono posty - - -
wajktor Napisano 16 Październik 2016 Napisano 16 Październik 2016 Polecam Ci dowiedz się co to jest "gestalt", abstrakcyjne postrzeganie kształtów przez człowieka to podstawa designu. Staraj się dywersyfikować kolory. Jeśli postać jest zielona, to próbuj kolorować ją używając kolorów pobliskich do zielonego, czy raczej koloruj różnymi odcieniami zieleni przechodzącej w delikatną żółć (cieplejszy kolor) tam gdzie postać jest oświetlona (o ile to ciepłe źródło światła), i w niebieski, tam gdzie postać jest w cieniu. Baw się też nasyceniem barw. Zabawa kolorem to duża frajda, a grafika wyda się znacznie bardziej głęboka i żywa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się