Piotr Dobosz Napisano 4 Wrzesień 2004 Napisano 4 Wrzesień 2004 Witam wszystkim mam prawde mowiac STRASZNY problem siedze dzisiaj caly dzien nad tym zeby zrobic ladne oswietlenie i teksturowanie do tego pokokju:( wogule nie potrafie zrobc dobrej tekstury zeby to wszystko wygladalo realnie a chchialebym by to jednak wygladalo realnie bo ten pokój bedzie czescia mojej animacji w Bitwie prosze jesli komus by sie chchialo moze mi cos podpowiedziec ps. nie wiem czy przypadkiem nie powinienem umiescic tej pracki w wip ale to nie jest wip wiec w sumie...:( pozdrawiam
Piotr Dobosz Napisano 4 Wrzesień 2004 Autor Napisano 4 Wrzesień 2004 a tutaj daje jeszcze 2 renderki i animcja w ktorej chce wykorzystac ten pokój :) lke jeszcze przedemna kupe pracy dopiero zaczyna animowanie ludzkich ruchow:( a animacja jest tutaj:) http://www.bright.3lan.pl\qw.avi pozdrawiam:)
Piotr Dobosz Napisano 4 Wrzesień 2004 Autor Napisano 4 Wrzesień 2004 a brazil jest zly?:) w tych renderach renderowalem wszystkie brazilem:)
Piotr Dobosz Napisano 4 Wrzesień 2004 Autor Napisano 4 Wrzesień 2004 photony sa wlaczone, tak samo sky light :) pozdrawiam
bartonfink Napisano 4 Wrzesień 2004 Napisano 4 Wrzesień 2004 nie twierdze ze nie sa -> twierdze ze niewidac tu ani kkrzty gi :) wyglada to niewiele lepiej niz gdybys przepuscil przez scanline :) M@ti (na jego stronie jest tutek do brazila) na pewno powie Ci co robisz zle :)
Piotr Dobosz Napisano 4 Wrzesień 2004 Autor Napisano 4 Wrzesień 2004 aa wiem dlaczego!:) bo nie uzylem jeszcze zadnego brazilowskiego materialu bo by starsznie dlugo sie renderowalo :) moze to cos pomoze:) pozdrawiam
Marcin Napisano 4 Wrzesień 2004 Napisano 4 Wrzesień 2004 Piotrek .... material tu nie pomoze .... wlacz direct i indirect luma ... daj bounces na 3 ,w opcjach swiatla daj fotony na 1000000 ,wlacz photon map server, SeRcz Radjus daj na 50 i lecisz ;) poczytaj tutoriale o brazilu np na stronie Myszka lub M@Tiego Powodzenia
Piotr Dobosz Napisano 5 Wrzesień 2004 Autor Napisano 5 Wrzesień 2004 no niewiem:) Marcin teraz to troche wyglada yyyy:) za jasno:):) troszke musze tutaj jeszcze pokombinowac bo bardzo zalezy mi na tym zeby ta scena wygladla jak najbardziej realistycznie:( pozdrawiam
Marcin Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 zmniejsz bounces na 2 i moc fotonow w ustawieniach swiatla daj na 0.7 popracuj tymi dwoma parametrami ....
Piotr Dobosz Napisano 5 Wrzesień 2004 Autor Napisano 5 Wrzesień 2004 Marcin zobacz lepiej nie?? za duza mialem moc photonow miales racje:) zobacz jak teraz wyglada a kolejny render juz powaga wyglada lepiej tylko wiesz coi tutaj jest zle? zobacz sobie to wszystko jest jak w domu dla lalek nie widac tej glebi i tego by wszystko bylo takie duze i realne od czego to zalezy? pozdrawiam i dziekuje starszzzznie za pomoc:)
Marcin Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 hmm wiesz co ... wyslij mi ta scene ..... ja obejze co gdzie i jak i podam ci parametry ... przy okazji moze ini cos z tego beda mieli ... poprostu powiem co jest nie tak .... mail moj jest w profilu znajdziesz
kozioo Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 Ja bym sobie odpuscil GI/photony i całą reszte, jesli to wnętrze ma być otoczeniem do animki. Chyba ze ktoś ma klaster do dyspozycji :>
bartonfink Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 Ja bym sie klocil co do uzycia gi na v-ray'u 3 min na jedna klatke daja juz bardzo fajny efekt(oczywiscie zalezy od sprzetu) a z tego by wynikalo iz cala anmacja moze byc wyrenderowana w gora 2 dni - nie jest to czas ktory by mogl mnie odstraszyc :) piotr Dobosz -> rada dla ciebie, ustaw swiatla w tych miejscach gdzie zeczywiscie powinny sie znajdowac (na pierwszym renderze widze ze na srodku sciany masz rozswietlone kolo - omni nie powinno sie tam znajdowac- bo niby z kad tam jakies swiatlo na srodku pokoju na tej wysokosci??) attunations ustaw na invert(dzieki temu otrzymasz swiatlo ktore zachowuje sie tak jak w rzeczywistosci) i pobaw sie parametrami swiatla. co do brazila to nie poradze bo nie uzywam - ale jesli chcesz wykorzystac gi w animacji to przesiadz sie na v-ray'a (lub FR jesli masz troszke lepszy sprzet - bede mogl wtedy pomoc przy ustawieniu parametrow) jesli masz slabego procka to zrezygnuj z gi i poczytaj tutki o symulacji gi na scanline . W newsach byl link do takiego tutka) ps. zrezygnuj ze swiatla wewnatrz pokoju - okno jest na tyle duze ze przy gi wszystko ladnie powinno oswietlic
Piotr Dobosz Napisano 5 Wrzesień 2004 Autor Napisano 5 Wrzesień 2004 dziekuje wszystmkim za pomoc:) choc wydaje mi sie ze jeszcze pomoc bedzie potrzebna:( i z gory przepraszam ze wam zawracam glowe:( mam 2,6 athlona 1 gb ramu plyte asusa wiec chyba to jest wystarczajace narazie a przynajmniej mi sie tak wydaje ciezko zarazbialem na tego kompa:( napisze do Marcina jak Marcin mi pomoze to umieszcze tutaj wszystkie ustawienia to napewno ktos jeszcze skorzysta:) pozdrawiamn wszystkich i naprawde dziekuje
biglebowsky Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 >ten pokój bedzie czescia mojej animacji w Bitwie Moge sie zapytac po co tracisz cenny czas na dlubanie fotoreal pokoju podczas gdy w konkursie istotna jestanimacja postaci?
bartonfink Napisano 5 Wrzesień 2004 Napisano 5 Wrzesień 2004 Podzielam zdanie biglebowsky ja do swojej animacji bede uzywal gi -> ale dalekie to bedzie od fotorealu Po 2 Twoje modele maja zbyt duza ilosc poly zwroc uwage na to iz sama postac jest low poly(zreszta piekne lowpoly) - postaraj sie w ten sam sposob zrobic scenerie(dzieki temu przyspieszysz etap renderowania - bo nawet Twoj komp zwatpi) . Iiiiiii na Boga nie uzywaj zadnych materialow typu refract lub reflect. Postaraj sie wybrac kompromis miedzy "ladne" a szybkie. Ja dalem sobie gorny limit 3min na klatke - a i tak 25 sekundowa animacja (tzn rendering)zajmie na moim kompie 37h. I pamietaj tak jak napisal BigLebowsky - najwazniejsze w tej bitwie to: ANIMACJA - reszta to detale pozdro ps. gdybys juz ustalil sobie jakis gorny czas na render 1 klatki to wez pod uwage to iz brakuje na niej jeszcze conajmniej 2 postaci
Piotr Dobosz Napisano 5 Wrzesień 2004 Autor Napisano 5 Wrzesień 2004 jedna postacia w mojej ANimacji bedzie Kamera ktora zastapi mi jedna postac a druga lala:) musze zrobic ladna scene poniewaz w mojej Animacji glowna role odegra kamera jestem bardzo slaby w animcji postaci wiec postaram sie ukryc to ( nie wiem czy powinienm to mowic:) bo moze ktos pomysli ze tak mialo byc:)) ruchami kamer by wszystko wygladalo pieknie, skomplikowanie ale w rzeczywistosci animacja postaci to bedzie drobna iluzja, ktora postaram sie by byla jak najbardziej rzeczywista:) nie wiem czy to przejdzie:) ale nie mam wyboru :) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się