linksus Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Hej Poczatkuję w max i nie wiem jak zrobić by tekstura była na kantach przeźroczysta to te białe krawędzie.Pomoże ktoś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dynamico Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Na załączonym przez Ciebie zdjęciu nie widzę żadnych białych krawędzi. Chyba chodzi Tobie o części nad i pod piaskiem. Jeżeli chcesz to "wyciąć" z materiału to musisz do "slotu" opacity wprowadzić teksturę, która "wymaskuje" białym kolorem to co chcesz mieć przeźroczyste. Taką teksturę musisz sobie najpierw przygotować. Żeby na szybko sprawdzić i "załapać" jak to działa, wrzuć tam tymczasowo np. mapę proceduralną checker i na pewno zrozumiesz o co chodzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
linksus Posted December 10, 2013 Author Share Posted December 10, 2013 już chyba wiem,dobra to może przy okazji,jakie jest zastosowanie takich tekstur? to jasna sprawa że przykladowa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Zobacz tutaj: https://www.google.pl/search?q=normal+maps&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&channel=fflb&gws_rd=cr&ei=jwinUpXjOc6ThgeX34HICQ#channel=fflb&q=normal+mapping&rls=org.mozilla:pl:official Link to comment Share on other sites More sharing options...
linksus Posted December 10, 2013 Author Share Posted December 10, 2013 dzieki,wszystko jasne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now