Napisano 11 Grudzień 201311 l Witam, Mam taki oto problem jak widać na załączonym przykładowym renderze. [ATTACH=CONFIG]92443[/ATTACH] od razu uprzedzę, że poruszam się po v-rayu trochę na przysłowiowego czuja, więc bardzo możliwe, że popełniam jakiś bardzo dziecinny błąd... jednak proszę o poradę: jak zlikwidować poświatę na podłodze przechodzącą pod barkiem, który idealnie leży na płaszczyźnie posadzki. Więc praktycznie nie powinno nic tam się pojawiać, wręcz przeciwnie... powinno chyba trochę być ciemniej. Oświetlenie za oknami (jak zresztą widać) to v-ray light plane. Pracuję na 3dsmax 2012 + v-ray 2.10. Proszę o pomoc.
Napisano 11 Grudzień 201311 l Obrazek, który załączyłeś jest zbyt mały, żeby coś z niego wywnioskować. Być może zastosowałeś w którymś z elementów barku (plecy, dno...) materiał standardowy. Taki materiał potrafi "świecić" na renderze robionym za pomocą v-ray.
Napisano 16 Grudzień 201311 l Sprawdź 2 parametry: 1. Chceck sample visibity w irradiance map 2. Retrace treshold w light cache.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto