Laylot Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 Witam, Mam taki oto problem jak widać na załączonym przykładowym renderze. [ATTACH=CONFIG]92443[/ATTACH] od razu uprzedzę, że poruszam się po v-rayu trochę na przysłowiowego czuja, więc bardzo możliwe, że popełniam jakiś bardzo dziecinny błąd... jednak proszę o poradę: jak zlikwidować poświatę na podłodze przechodzącą pod barkiem, który idealnie leży na płaszczyźnie posadzki. Więc praktycznie nie powinno nic tam się pojawiać, wręcz przeciwnie... powinno chyba trochę być ciemniej. Oświetlenie za oknami (jak zresztą widać) to v-ray light plane. Pracuję na 3dsmax 2012 + v-ray 2.10. Proszę o pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dynamico Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 Obrazek, który załączyłeś jest zbyt mały, żeby coś z niego wywnioskować. Być może zastosowałeś w którymś z elementów barku (plecy, dno...) materiał standardowy. Taki materiał potrafi "świecić" na renderze robionym za pomocą v-ray. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stormwind Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Sprawdź 2 parametry: 1. Chceck sample visibity w irradiance map 2. Retrace treshold w light cache. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now