Laylot Napisano 11 Grudzień 2013 Napisano 11 Grudzień 2013 Witam, Mam taki oto problem jak widać na załączonym przykładowym renderze. [ATTACH=CONFIG]92443[/ATTACH] od razu uprzedzę, że poruszam się po v-rayu trochę na przysłowiowego czuja, więc bardzo możliwe, że popełniam jakiś bardzo dziecinny błąd... jednak proszę o poradę: jak zlikwidować poświatę na podłodze przechodzącą pod barkiem, który idealnie leży na płaszczyźnie posadzki. Więc praktycznie nie powinno nic tam się pojawiać, wręcz przeciwnie... powinno chyba trochę być ciemniej. Oświetlenie za oknami (jak zresztą widać) to v-ray light plane. Pracuję na 3dsmax 2012 + v-ray 2.10. Proszę o pomoc.
Dynamico Napisano 11 Grudzień 2013 Napisano 11 Grudzień 2013 Obrazek, który załączyłeś jest zbyt mały, żeby coś z niego wywnioskować. Być może zastosowałeś w którymś z elementów barku (plecy, dno...) materiał standardowy. Taki materiał potrafi "świecić" na renderze robionym za pomocą v-ray.
stormwind Napisano 16 Grudzień 2013 Napisano 16 Grudzień 2013 Sprawdź 2 parametry: 1. Chceck sample visibity w irradiance map 2. Retrace treshold w light cache.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się