Hatred Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 nastepny z seri gunikow do Burzuazji poly: 515 tekstura: 512x512
RK Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 Strasznie cudacznie wygląda w kamuflażu ale zrobiony świetnie (jeśli chodzi o broń jestem laikiem więc jeśli prawy przypierdacznik od lewej luftklapy jest za duży/za mały będę ostatnim który to zauważy).
_michal Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 Ja się nieśmiało spytam - Ty liczysz trójkąty, czy N-gony?
Hatred Napisano 6 Wrzesień 2004 Autor Napisano 6 Wrzesień 2004 n-gony, wzasazie wiekszosc to 4katy jest tylko kilka wiekszych, a to dobrze czy zle?
ftorek Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 no to model ma ponad tysiaka trojkatow - troche duzo mi sie wydaje
_michal Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 Tak jak ftorek. Zanim policzysz _zawsze_ konwertuj do editable mesh (o ile używasz maxa). Można to obejść i zainstalować taki skrypcik który pokazuje poprawną ilość trójkątów w Editable poly w Maksie: http://www.juantwo.com dział scripts - Epolycounter, po podmienieniu oryginalnego skryptu wystarczy wcisnąć '7' (ale nie na numerycznej) i we viewporcie pokaże się poprawny vertex/edge/polycount. Polecam.
Hatred Napisano 6 Wrzesień 2004 Autor Napisano 6 Wrzesień 2004 spoko szefo powiedzial ze bronie maja byc na okolo 500 4katow wiec lajt :) ale dzieki za uwagi aha bo cienko widac linka jak by ktos cos kcial wiecej wiedziec o Burzuazji: http://burzuj.nma-fallout.com/
darkelf Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 no to bedzie hardkor ;)... bron fajniejsza od tamtego kalasza... a ta strona mi nie dziala :/... ona nie lubi ie ani mozilli :)... [na konquerorze chula :P]
KLICEK Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 co do siatki podobnie jak przy kalachu , ale texturka jest fajna :)
Hatred Napisano 6 Wrzesień 2004 Autor Napisano 6 Wrzesień 2004 kurcze ale wycielem przeciez te zbedne poly z raczki przedniej? hehe dzieks