Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 24
  • Wyświetleń 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Strasznie cudacznie wygląda w kamuflażu ale zrobiony świetnie (jeśli chodzi o broń jestem laikiem więc jeśli prawy przypierdacznik od lewej luftklapy jest za duży/za mały będę ostatnim który to zauważy).

Napisano
  • Autor

n-gony, wzasazie wiekszosc to 4katy jest tylko kilka wiekszych,

 

a to dobrze czy zle?

Napisano

Tak jak ftorek. Zanim policzysz _zawsze_ konwertuj do editable mesh (o ile używasz maxa). Można to obejść i zainstalować taki skrypcik który pokazuje poprawną ilość trójkątów w Editable poly w Maksie:

 

http://www.juantwo.com

 

dział scripts - Epolycounter, po podmienieniu oryginalnego skryptu wystarczy wcisnąć '7' (ale nie na numerycznej) i we viewporcie pokaże się poprawny vertex/edge/polycount. Polecam.

Napisano

no to bedzie hardkor ;)... bron fajniejsza od tamtego kalasza... a ta strona mi nie dziala :/... ona nie lubi ie ani mozilli :)... [na konquerorze chula :P]

Napisano
  • Autor

kurcze ale wycielem przeciez te zbedne poly z raczki przedniej? hehe dzieks

Napisano
  • Autor

1 gleboko: podobno w low poly nie daje sie nawet dziury w lufie, ja tam dalem bo nie osiagnelem max polycout, a glebokosc raczej nie jest widoczna, nie przeszkadza, ani nie zjada wiecej poly

 

2 detal przy spuscie: no racja wystarczylka by kreska, z tym ze znowu mialem dodatkowe kilka poly wiec wykozystalem :) przez to z bliska tez ladnie wyglada

 

"I plant the seeds of doubt to harvest the crop of wisdom"

Napisano

1.a to bedzie z bliska?

2. ino teraz jakbys chcial jakos sensownie zmapowac dziure to wiekszosc co tam sobie pomalujesz i tak nie bedzie widac.

Napisano
  • Autor

dziurka jak dziurka czarna zostawilem :)

 

a w grze bedzie cos w stylu menu z bronia w hitmanie (lapiesz kursorem i obracasz sobie) w wielkosci 1/6 ekranu zdaje sie

Napisano

heh ja jestem za! jak najlepszym wykozystaniem limitow czyli jak mam limit 500 fejsow to robie 500 fejsow i tu masz plusa. Zbliska czy nie bron musi wygladac ladnie , a dziurka w lufie jest w wiekszosci gierek :P

Ciezko powiedziec cos nowego niz to co napisalem przy kalachu mozesz zaoszczedzic kilka poly w kilku miejscach , wykozystujac je w wydobycie jeszcze jakiegos waznego detalu (o ile takowy istnieje).

Podobno w hl2 same dragi(bronie) wystajace z ekranu maja byc do 3500 k poly :p

Napisano

@ barton_fink- nie do końca rozumiem jakie znaczenie ma głębokość (długość poligonów). Czy trójkąt ma 2 mm czy 200 m renderuje się tak samo.

Napisano

RK -> wiem o tym :) pytanie padlo z czystej ciekawosci . Skoro juz zrobil to poco tak gleboko :D myslalem ze to z obawy ze ktos zobaczy ze ona sie gdzies tam konczy ;) heheh

 

zreszta myslalem ze pytajnik da do zrozumienia iz to jest moje pytanie a nie moja sugestia :)

 

Co do broni to prezentuje sie bardzo ladnie

pozdro

Napisano
  • Autor

dzieki panowie za wszelkie komenty, mam jeszcze zrobionych 10 innych kalachow ale juz to bedzie nudne jak znowu apodam, nastepnym razem dam jakas inna bron jak was to nie nudzi :)

Napisano
  • Autor

wszystkich zapraszam do wip Projekt Burzuazja

 

wziolem sie za meczenie postaci, co z tego wyjdzie to sie zobaczy

Napisano

i jak prace nadal wrą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności