Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

A OpenSubDiv nie zostały dołączone razem z DirectX do Mayki, bo mogę się mylić, ale dynamiczna tesselacja w Viev2.0 jest oparta na Open Sub Div właśnie

Napisano

Działało to w Mayi 2013 ale fakt trochę labirynt z instalacją i bibliotekami. To co pokazują w Pixarowych demkach to troszkę działa inaczej i najlepiej na ich wewnętrznym viewerze współgrającym z Maya. W mayi 2014 nie instalowałem i częściowo to mieli zintegrować tak jak pisał legomir.

 

pozdro

 

czaps

Napisano
Houdini jak bóg da to się wygra a jak nie da to się pożyczy. Muszę jakiś nowy program zacząć testować :). Czyli w Hudym już jest.

 

Zawsze mozesz sciagnac wersje Apprentice z strony sidefx za darmo

Napisano

Nie jestem tylko pewien, czy H13 używa ścieżki GPU dla OpenSubdivide. Wydaje się raczej, że geometria jest pieczona dla vewportu jako subdiv, ale na CPU....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności