Napisano 4 Styczeń 201411 l Hej, Kompilował ktoś instalował i testował? Nawał dokumentacji na stronie mnie przytłacza.
Napisano 4 Styczeń 201411 l A OpenSubDiv nie zostały dołączone razem z DirectX do Mayki, bo mogę się mylić, ale dynamiczna tesselacja w Viev2.0 jest oparta na Open Sub Div właśnie
Napisano 5 Styczeń 201411 l Działało to w Mayi 2013 ale fakt trochę labirynt z instalacją i bibliotekami. To co pokazują w Pixarowych demkach to troszkę działa inaczej i najlepiej na ich wewnętrznym viewerze współgrającym z Maya. W mayi 2014 nie instalowałem i częściowo to mieli zintegrować tak jak pisał legomir. pozdro czaps
Napisano 5 Styczeń 201411 l Autor Houdini jak bóg da to się wygra a jak nie da to się pożyczy. Muszę jakiś nowy program zacząć testować :). Czyli w Hudym już jest.
Napisano 5 Styczeń 201411 l Houdini jak bóg da to się wygra a jak nie da to się pożyczy. Muszę jakiś nowy program zacząć testować :). Czyli w Hudym już jest. Zawsze mozesz sciagnac wersje Apprentice z strony sidefx za darmo
Napisano 7 Styczeń 201411 l Nie jestem tylko pewien, czy H13 używa ścieżki GPU dla OpenSubdivide. Wydaje się raczej, że geometria jest pieczona dla vewportu jako subdiv, ale na CPU....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto