Sebazx6r Napisano 4 Styczeń 2014 Share Napisano 4 Styczeń 2014 Hej, Kompilował ktoś instalował i testował? Nawał dokumentacji na stronie mnie przytłacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 4 Styczeń 2014 Share Napisano 4 Styczeń 2014 A OpenSubDiv nie zostały dołączone razem z DirectX do Mayki, bo mogę się mylić, ale dynamiczna tesselacja w Viev2.0 jest oparta na Open Sub Div właśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tmdag Napisano 5 Styczeń 2014 Share Napisano 5 Styczeń 2014 mozesz przetestowac w houdinim 13 ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaps Napisano 5 Styczeń 2014 Share Napisano 5 Styczeń 2014 Działało to w Mayi 2013 ale fakt trochę labirynt z instalacją i bibliotekami. To co pokazują w Pixarowych demkach to troszkę działa inaczej i najlepiej na ich wewnętrznym viewerze współgrającym z Maya. W mayi 2014 nie instalowałem i częściowo to mieli zintegrować tak jak pisał legomir. pozdro czaps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 5 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 5 Styczeń 2014 Houdini jak bóg da to się wygra a jak nie da to się pożyczy. Muszę jakiś nowy program zacząć testować :). Czyli w Hudym już jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 5 Styczeń 2014 Share Napisano 5 Styczeń 2014 I Modo pod inną nazwą de facto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tmdag Napisano 5 Styczeń 2014 Share Napisano 5 Styczeń 2014 Houdini jak bóg da to się wygra a jak nie da to się pożyczy. Muszę jakiś nowy program zacząć testować :). Czyli w Hudym już jest. Zawsze mozesz sciagnac wersje Apprentice z strony sidefx za darmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 6 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 6 Styczeń 2014 Miło wiedzieć. Teraz pora na mobilizację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SYmek Napisano 7 Styczeń 2014 Share Napisano 7 Styczeń 2014 Nie jestem tylko pewien, czy H13 używa ścieżki GPU dla OpenSubdivide. Wydaje się raczej, że geometria jest pieczona dla vewportu jako subdiv, ale na CPU.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się