Napisano 11 Styczeń 201411 l Cześć, konto na forum mam od dawna ale przeglądałem tu tylko prace i czytałem posty. Od około 5 miesięcy poważniej podszedłem do rysunku i póki co takie są efekty. Prace zamieszczam chronologicznie, najstarsza na górze. Póki co staram się za dużo czasu nie poświęcać na osobne grafiki a raczej robić ich więcej. Niektóre z refek a inne z głowy. Wszystkie rysowane na starym wacomie volito (chyba już nie produkują nawet) Jeśli macie chwile czasu to zajrzyjcie : ) Edytowane 11 Styczeń 201411 l przez Jarq
Napisano 17 Styczeń 201411 l Autor Posiedziałem trochę dłużej. Szczególnie chciałem żeby materiał dobrze wyszedł. Jak ktoś tu zajrzy przypadkiem to przygarnę opinie : ) . edit poprawiona wersja zmieniona Edytowane 17 Styczeń 201411 l przez Jarq
Napisano 20 Styczeń 201411 l Autor I kolejna grafika ode mnie. Ze 3 godzinki z rana. Edytowane 20 Styczeń 201411 l przez Jarq
Napisano 21 Styczeń 201411 l Za miękkie pędzle (wszyscy początkujący boją twardszych), problemy z cieniowaniem (brak naturalnych cieni, odbić kolorów), niektóre obrazki trochę krzywe. Dużo pracy przed Tobą, ale życzę wytrwałości i czekamy na kolejne prace. Polecam Ci jeszcze dokładne zapoznanie się z tym tutorialem: http://max3d.pl/tutoriale/297/ Edytowane 22 Styczeń 201411 l przez QbisieQ literówka
Napisano 22 Styczeń 201411 l Autor QbisieQ dzięki za komentarz. Tutorial znam ale chyba muszę go jeszcze dokładniej przestudiować. Praktykuje żeby te zasady weszły w krew bo niby wiem z której strony pada światło oraz gdzie powinien być cień ale to teoria a w praktyce trzeba nieźle się nagłowić żeby grafika wyglądała choć trochę realistycznie : ) Dziś z rana anatomia czworonoga. (Tu też miałem problem z cieniowaniem) Anatomia bardzo uproszczona, nie liczcie kości ; D Edytowane 22 Styczeń 201411 l przez Jarq
Napisano 1 Marzec 201411 l nie bój się używać hard edges, zwlaszcza tam gdzie ksztalt zagina swiatlo i powstaje cien, pocwicz jeszcze troche rysunek glowy, zrob pare 5 min szkicow zanim zabierzesz sie za dluższa prace :) Edytowane 1 Marzec 201411 l przez PodwojneD
Napisano 2 Marzec 201411 l Autor Czyli lepiej na tym etapie więcej ale w krótszym czasie. Dzięki, będę walczył dalej : )
Napisano 2 Marzec 201411 l nie napiszę nic odkrywczego w temacie ale 1. nie rysuj z "głowy" usiądź na parę miesięcy na poważnie do martwej natury z natury ( bo są i tacy co ze zdjęć próbują ... ) można na tablecie jak i tradycyjnie. Temat był mielony już setki razy w różnych teczkach ale w skrócie zaczynasz od prostych brył w b&w później dokładasz ich coraz więcej itd , z czasem też kolor tak samo proste bryły do coraz bardziej złożonych kompozycji ( kompozycja to też obszerny temat ale z czasem dojdziesz do pozycji typu np "Framed Ink" ) . Pomocne mogą być materiały z ctrl+paint , Scott Robertson 2. sylwetki i portrety widać że rysujesz na czuja, czyli podstawy anatomii się kłaniają - pomocni będą np panowie , Hampton , Vilppu , Proko , Scott-Eaton - polecam poszukać w sieci jak już opanujesz punkt nr.1 Co do samych pędzli w PS to używaj twardego okrąglaka. ( nazwiska i nazwy sobie wyguglasz ;) ) Pozdro i wytrwałości życzę.
Napisano 2 Marzec 201411 l Autor Dzięki za cenne rady, zacznę malować martwą. A co do okrąglaka to do ćwiczeń lepiej wyłączyć opacity i flow i dać spokój póki co z przejściami między walorem? Bo miękkiego pędzla nie używam prawie wcale, na tych grafikach jest twardy pędzel z niskim flow.
Napisano 2 Marzec 201411 l przeleć sobie po kolei http://ctrlpaint.com/library/ zacznij od 1) Digital Painting 101
Napisano 8 Marzec 201411 l Autor Taki speed z rana. Natura z natury ; P planuje narysować dużo i zobaczę jaki będzie progress Edytowane 8 Marzec 201411 l przez Jarq
Napisano 8 Marzec 201411 l Autor Jako że wrzucam obrazki i tak na serwer zewnętrzny to pozwolę sobię jeszcze jeden zamieścić : ) (można się w to wciągnąć) Edytowane 8 Marzec 201411 l przez Jarq
Napisano 11 Kwiecień 201410 l Autor Dalsze poczynania. Cały czas maziam martwe i wydaje mi się że to dobrze robi na skilla. A dla odmiany zdarzy mi się narysować dziewcze jak akurat się rozsiądzie na kanapie.
Napisano 12 Kwiecień 201410 l W fajną stronę idą te martwe, oby tak dalej :). Miska w martwej z dwoma owocami bardzo przestrzenna, trochę mniej czuję tą przestrzeń w samych owocach. Może trochę więcej miękkich krawędzi/przejść pozwoliłoby ci lepiej pokazać ich okrągłość?
Napisano 13 Kwiecień 201410 l Bardzo dobre ćwiczenia z tym malowaniem z natury! Popracuj może nad krawędziami. Po pierwsze żeby były dokładnie zrobione a po drugie, żeby je trochę zróżnicować (twarde, miękkie, rozmyte...) W martwej naturze poobserwował bym też jak poszczególne elementy oddziałują na siebie. Np brakuje mi pomarańczowych odcieni na talerzu pod pomarańczą. Chętnie bym zobaczył więcej takich ćwiczeń!
Napisano 11 Maj 201410 l Autor Mały update ode mnie. Próbuje coś działać z teksturami. Wszelkie sugestie mile widziane :-) makrelożółw: Chodzący ziemniak: i taka prosta kompozycja:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto