Jarq Posted January 11, 2014 Share Posted January 11, 2014 (edited) Cześć, konto na forum mam od dawna ale przeglądałem tu tylko prace i czytałem posty. Od około 5 miesięcy poważniej podszedłem do rysunku i póki co takie są efekty. Prace zamieszczam chronologicznie, najstarsza na górze. Póki co staram się za dużo czasu nie poświęcać na osobne grafiki a raczej robić ich więcej. Niektóre z refek a inne z głowy. Wszystkie rysowane na starym wacomie volito (chyba już nie produkują nawet) Jeśli macie chwile czasu to zajrzyjcie : ) Edited January 11, 2014 by Jarq Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miax Posted January 11, 2014 Share Posted January 11, 2014 Staraj się lepiej obserwować dany obiekt, który rysujesz :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarq Posted January 17, 2014 Author Share Posted January 17, 2014 (edited) Posiedziałem trochę dłużej. Szczególnie chciałem żeby materiał dobrze wyszedł. Jak ktoś tu zajrzy przypadkiem to przygarnę opinie : ) . edit poprawiona wersja zmieniona Edited January 17, 2014 by Jarq Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarq Posted January 20, 2014 Author Share Posted January 20, 2014 (edited) I kolejna grafika ode mnie. Ze 3 godzinki z rana. Edited January 20, 2014 by Jarq Link to comment Share on other sites More sharing options...
QbisieQ Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 (edited) Za miękkie pędzle (wszyscy początkujący boją twardszych), problemy z cieniowaniem (brak naturalnych cieni, odbić kolorów), niektóre obrazki trochę krzywe. Dużo pracy przed Tobą, ale życzę wytrwałości i czekamy na kolejne prace. Polecam Ci jeszcze dokładne zapoznanie się z tym tutorialem: http://max3d.pl/tutoriale/297/ Edited January 22, 2014 by QbisieQ literówka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarq Posted January 22, 2014 Author Share Posted January 22, 2014 (edited) QbisieQ dzięki za komentarz. Tutorial znam ale chyba muszę go jeszcze dokładniej przestudiować. Praktykuje żeby te zasady weszły w krew bo niby wiem z której strony pada światło oraz gdzie powinien być cień ale to teoria a w praktyce trzeba nieźle się nagłowić żeby grafika wyglądała choć trochę realistycznie : ) Dziś z rana anatomia czworonoga. (Tu też miałem problem z cieniowaniem) Anatomia bardzo uproszczona, nie liczcie kości ; D Edited January 22, 2014 by Jarq Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarq Posted March 1, 2014 Author Share Posted March 1, 2014 Mały update. 3 portrety (losowo z obrazków googla) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PodwojneD Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 (edited) nie bój się używać hard edges, zwlaszcza tam gdzie ksztalt zagina swiatlo i powstaje cien, pocwicz jeszcze troche rysunek glowy, zrob pare 5 min szkicow zanim zabierzesz sie za dluższa prace :) Edited March 1, 2014 by PodwojneD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarq Posted March 2, 2014 Author Share Posted March 2, 2014 Czyli lepiej na tym etapie więcej ale w krótszym czasie. Dzięki, będę walczył dalej : ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
grass Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 nie napiszę nic odkrywczego w temacie ale 1. nie rysuj z "głowy" usiądź na parę miesięcy na poważnie do martwej natury z natury ( bo są i tacy co ze zdjęć próbują ... ) można na tablecie jak i tradycyjnie. Temat był mielony już setki razy w różnych teczkach ale w skrócie zaczynasz od prostych brył w b&w później dokładasz ich coraz więcej itd , z czasem też kolor tak samo proste bryły do coraz bardziej złożonych kompozycji ( kompozycja to też obszerny temat ale z czasem dojdziesz do pozycji typu np "Framed Ink" ) . Pomocne mogą być materiały z ctrl+paint , Scott Robertson 2. sylwetki i portrety widać że rysujesz na czuja, czyli podstawy anatomii się kłaniają - pomocni będą np panowie , Hampton , Vilppu , Proko , Scott-Eaton - polecam poszukać w sieci jak już opanujesz punkt nr.1 Co do samych pędzli w PS to używaj twardego okrąglaka. ( nazwiska i nazwy sobie wyguglasz ;) ) Pozdro i wytrwałości życzę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarq Posted March 2, 2014 Author Share Posted March 2, 2014 Dzięki za cenne rady, zacznę malować martwą. A co do okrąglaka to do ćwiczeń lepiej wyłączyć opacity i flow i dać spokój póki co z przejściami między walorem? Bo miękkiego pędzla nie używam prawie wcale, na tych grafikach jest twardy pędzel z niskim flow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grass Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 przeleć sobie po kolei http://ctrlpaint.com/library/ zacznij od 1) Digital Painting 101 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarq Posted March 8, 2014 Author Share Posted March 8, 2014 (edited) Taki speed z rana. Natura z natury ; P planuje narysować dużo i zobaczę jaki będzie progress Edited March 8, 2014 by Jarq Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarq Posted March 8, 2014 Author Share Posted March 8, 2014 (edited) Jako że wrzucam obrazki i tak na serwer zewnętrzny to pozwolę sobię jeszcze jeden zamieścić : ) (można się w to wciągnąć) Edited March 8, 2014 by Jarq Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarq Posted March 9, 2014 Author Share Posted March 9, 2014 Owoce zjadłem więc teraz butelka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarq Posted April 11, 2014 Author Share Posted April 11, 2014 Dalsze poczynania. Cały czas maziam martwe i wydaje mi się że to dobrze robi na skilla. A dla odmiany zdarzy mi się narysować dziewcze jak akurat się rozsiądzie na kanapie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DraxMustHurt Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 W fajną stronę idą te martwe, oby tak dalej :). Miska w martwej z dwoma owocami bardzo przestrzenna, trochę mniej czuję tą przestrzeń w samych owocach. Może trochę więcej miękkich krawędzi/przejść pozwoliłoby ci lepiej pokazać ich okrągłość? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mruk Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Bardzo dobre ćwiczenia z tym malowaniem z natury! Popracuj może nad krawędziami. Po pierwsze żeby były dokładnie zrobione a po drugie, żeby je trochę zróżnicować (twarde, miękkie, rozmyte...) W martwej naturze poobserwował bym też jak poszczególne elementy oddziałują na siebie. Np brakuje mi pomarańczowych odcieni na talerzu pod pomarańczą. Chętnie bym zobaczył więcej takich ćwiczeń! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarq Posted May 11, 2014 Author Share Posted May 11, 2014 Mały update ode mnie. Próbuje coś działać z teksturami. Wszelkie sugestie mile widziane :-) makrelożółw: Chodzący ziemniak: i taka prosta kompozycja: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now