Jarq Napisano 11 Styczeń 2014 Napisano 11 Styczeń 2014 (edytowane) Cześć, konto na forum mam od dawna ale przeglądałem tu tylko prace i czytałem posty. Od około 5 miesięcy poważniej podszedłem do rysunku i póki co takie są efekty. Prace zamieszczam chronologicznie, najstarsza na górze. Póki co staram się za dużo czasu nie poświęcać na osobne grafiki a raczej robić ich więcej. Niektóre z refek a inne z głowy. Wszystkie rysowane na starym wacomie volito (chyba już nie produkują nawet) Jeśli macie chwile czasu to zajrzyjcie : ) Edytowane 11 Styczeń 2014 przez Jarq
Miax Napisano 11 Styczeń 2014 Napisano 11 Styczeń 2014 Staraj się lepiej obserwować dany obiekt, który rysujesz :).
Jarq Napisano 17 Styczeń 2014 Autor Napisano 17 Styczeń 2014 (edytowane) Posiedziałem trochę dłużej. Szczególnie chciałem żeby materiał dobrze wyszedł. Jak ktoś tu zajrzy przypadkiem to przygarnę opinie : ) . edit poprawiona wersja zmieniona Edytowane 17 Styczeń 2014 przez Jarq
Jarq Napisano 20 Styczeń 2014 Autor Napisano 20 Styczeń 2014 (edytowane) I kolejna grafika ode mnie. Ze 3 godzinki z rana. Edytowane 20 Styczeń 2014 przez Jarq
QbisieQ Napisano 21 Styczeń 2014 Napisano 21 Styczeń 2014 (edytowane) Za miękkie pędzle (wszyscy początkujący boją twardszych), problemy z cieniowaniem (brak naturalnych cieni, odbić kolorów), niektóre obrazki trochę krzywe. Dużo pracy przed Tobą, ale życzę wytrwałości i czekamy na kolejne prace. Polecam Ci jeszcze dokładne zapoznanie się z tym tutorialem: http://max3d.pl/tutoriale/297/ Edytowane 22 Styczeń 2014 przez QbisieQ literówka
Jarq Napisano 22 Styczeń 2014 Autor Napisano 22 Styczeń 2014 (edytowane) QbisieQ dzięki za komentarz. Tutorial znam ale chyba muszę go jeszcze dokładniej przestudiować. Praktykuje żeby te zasady weszły w krew bo niby wiem z której strony pada światło oraz gdzie powinien być cień ale to teoria a w praktyce trzeba nieźle się nagłowić żeby grafika wyglądała choć trochę realistycznie : ) Dziś z rana anatomia czworonoga. (Tu też miałem problem z cieniowaniem) Anatomia bardzo uproszczona, nie liczcie kości ; D Edytowane 22 Styczeń 2014 przez Jarq
Jarq Napisano 1 Marzec 2014 Autor Napisano 1 Marzec 2014 Mały update. 3 portrety (losowo z obrazków googla)
PodwojneD Napisano 1 Marzec 2014 Napisano 1 Marzec 2014 (edytowane) nie bój się używać hard edges, zwlaszcza tam gdzie ksztalt zagina swiatlo i powstaje cien, pocwicz jeszcze troche rysunek glowy, zrob pare 5 min szkicow zanim zabierzesz sie za dluższa prace :) Edytowane 1 Marzec 2014 przez PodwojneD
Jarq Napisano 2 Marzec 2014 Autor Napisano 2 Marzec 2014 Czyli lepiej na tym etapie więcej ale w krótszym czasie. Dzięki, będę walczył dalej : )
grass Napisano 2 Marzec 2014 Napisano 2 Marzec 2014 nie napiszę nic odkrywczego w temacie ale 1. nie rysuj z "głowy" usiądź na parę miesięcy na poważnie do martwej natury z natury ( bo są i tacy co ze zdjęć próbują ... ) można na tablecie jak i tradycyjnie. Temat był mielony już setki razy w różnych teczkach ale w skrócie zaczynasz od prostych brył w b&w później dokładasz ich coraz więcej itd , z czasem też kolor tak samo proste bryły do coraz bardziej złożonych kompozycji ( kompozycja to też obszerny temat ale z czasem dojdziesz do pozycji typu np "Framed Ink" ) . Pomocne mogą być materiały z ctrl+paint , Scott Robertson 2. sylwetki i portrety widać że rysujesz na czuja, czyli podstawy anatomii się kłaniają - pomocni będą np panowie , Hampton , Vilppu , Proko , Scott-Eaton - polecam poszukać w sieci jak już opanujesz punkt nr.1 Co do samych pędzli w PS to używaj twardego okrąglaka. ( nazwiska i nazwy sobie wyguglasz ;) ) Pozdro i wytrwałości życzę.
Jarq Napisano 2 Marzec 2014 Autor Napisano 2 Marzec 2014 Dzięki za cenne rady, zacznę malować martwą. A co do okrąglaka to do ćwiczeń lepiej wyłączyć opacity i flow i dać spokój póki co z przejściami między walorem? Bo miękkiego pędzla nie używam prawie wcale, na tych grafikach jest twardy pędzel z niskim flow.
grass Napisano 2 Marzec 2014 Napisano 2 Marzec 2014 przeleć sobie po kolei http://ctrlpaint.com/library/ zacznij od 1) Digital Painting 101
Jarq Napisano 8 Marzec 2014 Autor Napisano 8 Marzec 2014 (edytowane) Taki speed z rana. Natura z natury ; P planuje narysować dużo i zobaczę jaki będzie progress Edytowane 8 Marzec 2014 przez Jarq
Jarq Napisano 8 Marzec 2014 Autor Napisano 8 Marzec 2014 (edytowane) Jako że wrzucam obrazki i tak na serwer zewnętrzny to pozwolę sobię jeszcze jeden zamieścić : ) (można się w to wciągnąć) Edytowane 8 Marzec 2014 przez Jarq
Jarq Napisano 11 Kwiecień 2014 Autor Napisano 11 Kwiecień 2014 Dalsze poczynania. Cały czas maziam martwe i wydaje mi się że to dobrze robi na skilla. A dla odmiany zdarzy mi się narysować dziewcze jak akurat się rozsiądzie na kanapie.
DraxMustHurt Napisano 12 Kwiecień 2014 Napisano 12 Kwiecień 2014 W fajną stronę idą te martwe, oby tak dalej :). Miska w martwej z dwoma owocami bardzo przestrzenna, trochę mniej czuję tą przestrzeń w samych owocach. Może trochę więcej miękkich krawędzi/przejść pozwoliłoby ci lepiej pokazać ich okrągłość?
Mruk Napisano 13 Kwiecień 2014 Napisano 13 Kwiecień 2014 Bardzo dobre ćwiczenia z tym malowaniem z natury! Popracuj może nad krawędziami. Po pierwsze żeby były dokładnie zrobione a po drugie, żeby je trochę zróżnicować (twarde, miękkie, rozmyte...) W martwej naturze poobserwował bym też jak poszczególne elementy oddziałują na siebie. Np brakuje mi pomarańczowych odcieni na talerzu pod pomarańczą. Chętnie bym zobaczył więcej takich ćwiczeń!
Jarq Napisano 11 Maj 2014 Autor Napisano 11 Maj 2014 Mały update ode mnie. Próbuje coś działać z teksturami. Wszelkie sugestie mile widziane :-) makrelożółw: Chodzący ziemniak: i taka prosta kompozycja:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się