StarkRavingSane Napisano 12 Styczeń 2014 Napisano 12 Styczeń 2014 Cześć! Przedstawiam pracę, którą wykonałem w wolnym czasie. Agentkę wymodelowałem w Zbrushu, dodatki i włosy w 3dsmax. Render w Mental Ray, compositing w After Effects. Tekstury w Zbrush i Photoshop. Inspiracją była specyfika pracy agentów telefonicznej pomocy technicznej zatrudnionych w dużych korporacjach. Pozdrawiam!
adek Napisano 13 Styczeń 2014 Napisano 13 Styczeń 2014 Coś służyło za referencje? :) Mina przednia! No chyba jednak materiały do wymiany - włosy (shadery), zęby (bardzo matowe), brwi też trochę nienaturalnie.
Endemi Napisano 13 Styczeń 2014 Napisano 13 Styczeń 2014 (edytowane) Bardzo mi się podoba koncept oraz emocje, które można wyczytać z twarzy twojej "modelki". Co do minusów powtórzę przedmówcę; mógłbyś więcej powalczyć z materiałami. Mi osobiście nie podchodzi "matrixowy" klimat otoczenia oraz ten wbity wenflon. Myślę że sam wyraz twarzy robi większe wrażenie od sztucznych dodatków. Co do czepiania się spraw czysto technicznych to koszula się strasznie przepaliła. Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszej pracy. Edytowane 13 Styczeń 2014 przez Endemi
RickDeckard Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 faktycznie, fajne emocje, ten uśmiech jest niezły :D techniczne za bardzo sterylnie
StarkRavingSane Napisano 15 Styczeń 2014 Autor Napisano 15 Styczeń 2014 Dziękuję wszystkim za konstruktywne uwagi i miłe komentarze:) Po ich przeczytaniu będę chciał poprawić pracę. Jak tylko będę miał czas wprowadzić poprawki (lepsze materiały i jakieś sensowniejsze otoczenie dla postaci) przeniosę ten wątek do WIP, gdzie chyba powinien był zacząć życie:) Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi