Skocz do zawartości

Postać 3d: Happy to Help


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Przedstawiam pracę, którą wykonałem w wolnym czasie. Agentkę wymodelowałem w Zbrushu, dodatki i włosy w 3dsmax. Render w Mental Ray, compositing w After Effects. Tekstury w Zbrush i Photoshop.

 

Inspiracją była specyfika pracy agentów telefonicznej pomocy technicznej zatrudnionych w dużych korporacjach.

 

7c2m.jpg

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bardzo mi się podoba koncept oraz emocje, które można wyczytać z twarzy twojej "modelki". Co do minusów powtórzę przedmówcę; mógłbyś więcej powalczyć z materiałami. Mi osobiście nie podchodzi "matrixowy" klimat otoczenia oraz ten wbity wenflon. Myślę że sam wyraz twarzy robi większe wrażenie od sztucznych dodatków. Co do czepiania się spraw czysto technicznych to koszula się strasznie przepaliła. Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszej pracy.

Edytowane przez Endemi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za konstruktywne uwagi i miłe komentarze:)

 

Po ich przeczytaniu będę chciał poprawić pracę. Jak tylko będę miał czas wprowadzić poprawki (lepsze materiały i jakieś sensowniejsze otoczenie dla postaci) przeniosę ten wątek do WIP, gdzie chyba powinien był zacząć życie:)

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności