gnacik Napisano 14 Styczeń 2014 Napisano 14 Styczeń 2014 Może tutaj ktoś będzie znał rozwiązanie. Posiadam zestaw myszka: Performance Mouse MX oraz klawiatura: Wireless Illuminated Keyboard K800. Problem polega na tym, że jak np. coś piszę w Wordzie... tfu! ...Open Office, przeglądam internety czy to wymiatam w Photoshopie, to co jakiś czas, Bóg jeden wie dlaczego dzieje się tak, że nagle aktualnie aktywna aplikacja staje się nieaktywna. Musze kilknąć jeszcze raz myszką w nią i dopiero wszystko wraca do porządku dziennego. Podczas pisania jest to chyba najbardziej denerwujące, a na pewno nie jest to spowodowane jakąś kombinacją klawiszy, bo czasem jest tak, że nawet nic nie robię i po jakimś czasie znowu tak się dzieje. Nigdy nie jest to w regularnych odstępach czasu, bywało tak, że nawet 20minut wszystko było ok, a czasem po kilkunastu sekundach. Posiadam Windows 7 Proffesional 64bit, jeżeli ta informacja może być pomocna. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam, Janusz
jaceks Napisano 14 Styczeń 2014 Napisano 14 Styczeń 2014 Tego u mnie jeszcze nie grali, chociaż miałem zestawy łokrutnie dziadowskie, najtańsze, najpospolitsze. Teraz jadę na Logitechu i tez od czasu do czasu lekko "przyhaczy" na ułamek sekundy jakby bateria dogorywała, ale szybko wraca wszystko do sprawności. A obie rzeczy Ci chodzą na tym jednym dzyndzlu w USB? Może to jest skiepszczone - zamień na drugi.
gnacik Napisano 14 Styczeń 2014 Autor Napisano 14 Styczeń 2014 Tu jest jakieś Logitech Unifying, jeden odbiornik możne na raz skojarzyć 6 różnych urządzeń. Do tej pory klawiatura i mysz miały po oddzielnym. Wyjąłem jeden i zobaczę czy teraz będzie jakaś poprawa.
jaceks Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 Ja mam na jednym Unifying'u obie rzeczy. Chyba wystarczy 1, a może nawet powinien być jeden. Jest taki program do zarządzania podzespołami +Unifying'ami na stronie Logitech. Instalujesz i przypisujesz właściwości.
gnacik Napisano 16 Styczeń 2014 Autor Napisano 16 Styczeń 2014 Jeden dzień było dobrze, ale dziś znowu to samo :-/ Support techniczny milczy, a niby minęło już te ich 48h na odpowiedź :-/ Chyba trzeba będzie z tym żyć... albo format C:\
olaf Napisano 16 Styczeń 2014 Napisano 16 Styczeń 2014 zwykle pisze się 48h ale chodzi o godziny robocze, czyli 7dni roboczych. probowales dzialac ze zwyklym kablowym sprzetem? Moze to nie wina logitecha. Moze Ci wywalać jakś błąd w systemie i zmieniać focus z obecnaj aplikacji na niewoadomo co? Sprawdzales czego focus wtedy sie wlacza?
gnacik Napisano 16 Styczeń 2014 Autor Napisano 16 Styczeń 2014 Focus? Mógłbyś wyjaśnić? Bo ja z takich bardziej dla mnie zaawansowanych rzeczy w komputerze to potrafię zrobić tak aby naciśnięcie razem CTRL + SHIFT nie zmieniało mi języka klawiatury oraz... hmm... nie, jednak to z klawiaturą jest najbardziej hackierską rzeczą jaką umiem zrobić :-)
Miłosz3ds Napisano 16 Styczeń 2014 Napisano 16 Styczeń 2014 Ej, jak się zastanowię to też mi się tak dzieje czasem, dość rzadko ale się dzieje. Też mam tą samą mychę. Mam nadzieję, że mój post Ci pomoże. :D W końcu masz połowę mniej roboty, bo wiesz, że klawiaturę można wykluczyć :D
gnacik Napisano 16 Styczeń 2014 Autor Napisano 16 Styczeń 2014 Ej, jak się zastanowię to też mi się tak dzieje czasem, dość rzadko ale się dzieje. Też mam tą samą mychę. Mam nadzieję, że mój post Ci pomoże. :D W końcu masz połowę mniej roboty, bo wiesz, że klawiaturę można wykluczyć :D DzięX za pomoc, lecą propsy !!!!! Właśnie klawiatura też tak robi, i z klawiaturą jest to bardziej denerwujące. Zwłaszcza gdy piszę super ważne e-maile do moich [o! w tym momencie mi przerwało] klientów z Dubaju i Japonii finalizując zlecenia za setki tysięcy złotych :-)
Miłosz3ds Napisano 16 Styczeń 2014 Napisano 16 Styczeń 2014 DzięX za pomoc, lecą propsy !!!!! :D Słuchaj - ja bym poczekał na odpowiedź od supportu. Może Ci się nie wysłał mail czy coś? Zawsze cholernie sobie chwaliłem ich wsparcie, więc się dziwię że tak długo musisz czekać. Zawsze możesz też na forum napisać: http://forums.logitech.com/t5/Keyboards-Mice-and-Pointing/ct-p/keyboards_desktops
olaf Napisano 16 Styczeń 2014 Napisano 16 Styczeń 2014 w tym przypadku focus oznacza zmiane appki na inną/tło czyli wlasnie to zjawisko ktore opisałeś. nie wiem jak to się nazywa po polsku bo nie miałem styczności z tym, ale w programowaniu jak przelaczasz aktywne pola tekstowe/appkę to wlasnie zmieniasz focus. Jak wcisniesz alt+tab po takim samoistnym wylaczeniu okna to będziesz miał zaznaczoną appkę na ktora mozesz sie przelaczyć, focus był na tej po lewej. Jezeli to zawsze ta sama appka bez wzgledu co robisz to moze być jej sprawka.
deshu Napisano 16 Styczeń 2014 Napisano 16 Styczeń 2014 Miałem dokałdnie ten sam zestaw, i miałem problemy z lagami na myszce. Żadne fixy z supportu nie pomagały, włącznie z nową myszką. W internecie jest dużo narzekania na różne konflikty wywoływane przez zestaw tych 2 produktów logitecha. Jest to o tyle zabawne, że to są ich najbardziej hi-endowe produkty. Klawiatura jest genialna. Myszka az tak dobrze mi w dłoni nie leżała, i była zbyt ciężka, wiec koniec końców ją sprzedałem, nigy nie pozbywając sie problemów z lagiem. Poużywaj tylko klawiatury przez jakiś czas i zobacz czy będzie to samo sie działo. (w sensie odłącz myszkę)
gnacik Napisano 16 Styczeń 2014 Autor Napisano 16 Styczeń 2014 (edytowane) @olaf - wychodzi na to, że Pulpit jest tym złoczyńcą :-/ Chociaż też dziwna sprawa, bo jak w momencie gdy mi się odkliknie np. włączony FireFox, to i tak widzę, że na pasku zadań FF jest tak jakby włączony, w sensie ikonka FF jest nadal podświetlona. @deshu - tylko, że inna myszka, którą mam w domu to również bezprzewodowa MX620 Logitecha, od której zgubiłem nadajnik, no chyba, że ten cały Unifying to obsłuży, ale to raczej i tak minie się z celem... Edytowane 16 Styczeń 2014 przez gnacik
gnacik Napisano 23 Styczeń 2014 Autor Napisano 23 Styczeń 2014 Wychodzi na to, że to sprawa softu, a nie myszki/klawiatury. Po prostu są jakieś powiadomienia czy inne gó*no, które włacza się w tle. Co ciekawe, w dolnym pasku Windowsa, aplikacja ciągle jest tak jakby zaktywna, ale samo okienko już nie. Problemem jest to, że nie idzie sprawdzić, która aplikacja to psuje. W Skype wyłączyłem wszystkie możliwe powiadomienia, Kasperskyego w ogóle wyłączyłem i przez jakiś czas było ok, a teraz znowu. Pisząc tego posta do tego miejsca zrobiło mi się tak 2x :-/ ...z dnia na dzień jest to coraz bardziej wkur*iające i nie można normalnie pracować :-/ Co ciekawe, w momencie kiedy mi się to tak wszystko odaktywnia to rozłącza czasem internet :-/ Ma kt.. (3x) ..oś jeszcze jakiś pomysł jak to naprawić? Bo chyba pozostał mi już tylko format, ewentua.. (4x) ..lnie jakiegoś serwisanta sprowadzić czy innego magika :-/
Miłosz3ds Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 Kurczę, a miałem tą klawę kupować :| masakra. Zobacz jak sytuacja będzie wyglądać jeśli wyłączysz Logitech Download Assistant (uruchamianie, msconfig). Spróbuj pobawić się też procesami, wyłączaj po kolei to, co należy do Logitecha - zbadaj w czym leży przyczyna. A jak tam z supportem Logitecha, co odpisali?
gnacik Napisano 24 Styczeń 2014 Autor Napisano 24 Styczeń 2014 Klawiatura jak i myszka są super, naprawdę, dopóki nie zaczęło mi się tak wszystko pieprzyć. No ale wychodzi, ze to sprawa softu, a nie sprzętu. Tak mi tez odpisał support, że to sprawa software'owa i nic mi nie mogą pomóc :-/ Wysyłam zrzut działających procesów oraz uruchamianych prxzy starcie systemu. Strasznie natomiast intryguje w konfiguracji systemu zakłądka Usługi... może coś tam by wyłączył ? :-) Generalnie to już praktycznie nie wierzę, że to rozwiążę, ale robię to dla potomnych, może kiedyś ktoś będzie miał podobny problem... w duchu powoli godzę się z formatem :-(
porti Napisano 24 Styczeń 2014 Napisano 24 Styczeń 2014 może załóż temat na http://www.fixitpc.pl. z tego co mi wiadomo siedzą tam prawdziwi magicy na prawdę znający się na rzeczy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się