Mkbewe Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Witam Jak mogę zrobić w 3ds maxie żeby były wszystkie ikonki widoczne? Np nigdzie nie widzę narzędzia Peel a we wszystkich youtubowych jest w panelu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabelt Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Nie, pewnie masz starego maxa i po prostu nie ma narzędzia peel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mkbewe Posted January 18, 2014 Author Share Posted January 18, 2014 mam 3dsmax 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
serratus Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Z tego co pamiętam to opcja Peel jest dopiero od wersji 2012. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mkbewe Posted January 21, 2014 Author Share Posted January 21, 2014 Ok dzięki :) A mam inne pytanie. Czy jest możliwość importowania więcej niż jednego pliku jeden raz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Ups, zły post w złym temacie mi się wkleił. ;) Co do Peela - racja, był on dopiero od 2012 wersji. Co do importu - masz taką możliwość, jak najbardziej. Ale może określ o co dokładnie Ci chodzi? O import sceny maxowej do innej sceny, obiektu do sceny, czy po prostu chcesz pracować nad jedną UVką dla kilku obiektów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabelt Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Multi import script: http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=62330 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mkbewe Posted January 21, 2014 Author Share Posted January 21, 2014 Chce importować 200 modeli *3ds a nie chce mi sie tego robić po kolei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabelt Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Google... http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/tags/batch-import-merge-max-files Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mkbewe Posted January 21, 2014 Author Share Posted January 21, 2014 Dzięki bardzo :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mkbewe Posted January 23, 2014 Author Share Posted January 23, 2014 Ok a mam teraz inne pytanie. Gdy importuje model wyssany z gry (skrypt) jest tak jakby w checked. Jak zrobić by był jednolity? W material editor mam tylko jeden kolor a model wygląda jak szachownica. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SabaruPL Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 checked W kawałkach? Jak tak to zaznacza jeden obiekt i kliknij opcje attach i połącz wszystkie obiekty. Po prostu klikaj na nie i będą się łączyć ze sobą. W material editor mam tylko jeden kolor a model wygląda jak szachownica Bo ta "szachownica" to są kolory obiektów. Jak tworzysz nowe obiekty to każdy tworzony obiekt dostaje unikatowy kolor. Prawdopodobnie to samo się stało tutaj. Jak chcesz żeby miał jeden to zaznacz obiekt i z palety kolorów wybierz jaki tam chcesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mkbewe Posted January 24, 2014 Author Share Posted January 24, 2014 Już wiem o co chodzi. Ten model jest podwójnie nałożony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts