Mkbewe Napisano 18 Styczeń 2014 Share Napisano 18 Styczeń 2014 Witam Jak mogę zrobić w 3ds maxie żeby były wszystkie ikonki widoczne? Np nigdzie nie widzę narzędzia Peel a we wszystkich youtubowych jest w panelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diabelt Napisano 18 Styczeń 2014 Share Napisano 18 Styczeń 2014 Nie, pewnie masz starego maxa i po prostu nie ma narzędzia peel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mkbewe Napisano 18 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 18 Styczeń 2014 mam 3dsmax 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
serratus Napisano 18 Styczeń 2014 Share Napisano 18 Styczeń 2014 Z tego co pamiętam to opcja Peel jest dopiero od wersji 2012. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mkbewe Napisano 21 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2014 Ok dzięki :) A mam inne pytanie. Czy jest możliwość importowania więcej niż jednego pliku jeden raz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 21 Styczeń 2014 Share Napisano 21 Styczeń 2014 Ups, zły post w złym temacie mi się wkleił. ;) Co do Peela - racja, był on dopiero od 2012 wersji. Co do importu - masz taką możliwość, jak najbardziej. Ale może określ o co dokładnie Ci chodzi? O import sceny maxowej do innej sceny, obiektu do sceny, czy po prostu chcesz pracować nad jedną UVką dla kilku obiektów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diabelt Napisano 21 Styczeń 2014 Share Napisano 21 Styczeń 2014 Multi import script: http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=62330 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mkbewe Napisano 21 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2014 Chce importować 200 modeli *3ds a nie chce mi sie tego robić po kolei. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diabelt Napisano 21 Styczeń 2014 Share Napisano 21 Styczeń 2014 Google... http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/tags/batch-import-merge-max-files Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mkbewe Napisano 21 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2014 Dzięki bardzo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mkbewe Napisano 23 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 23 Styczeń 2014 Ok a mam teraz inne pytanie. Gdy importuje model wyssany z gry (skrypt) jest tak jakby w checked. Jak zrobić by był jednolity? W material editor mam tylko jeden kolor a model wygląda jak szachownica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SabaruPL Napisano 23 Styczeń 2014 Share Napisano 23 Styczeń 2014 checked W kawałkach? Jak tak to zaznacza jeden obiekt i kliknij opcje attach i połącz wszystkie obiekty. Po prostu klikaj na nie i będą się łączyć ze sobą. W material editor mam tylko jeden kolor a model wygląda jak szachownica Bo ta "szachownica" to są kolory obiektów. Jak tworzysz nowe obiekty to każdy tworzony obiekt dostaje unikatowy kolor. Prawdopodobnie to samo się stało tutaj. Jak chcesz żeby miał jeden to zaznacz obiekt i z palety kolorów wybierz jaki tam chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mkbewe Napisano 24 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2014 Już wiem o co chodzi. Ten model jest podwójnie nałożony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi