PerMorgan Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Witam wszystkich :) Chciałem zaprezentować swoją ostatnią pracę, wykonaną w całości w Blenderze 2.68 za pomocą silnika Cycles. Dość pobieżnie, ale jednak bazowałem na motorze Yamaha Royal Star Venture 1300. Wykorzystałem materiały, które można znaleźć na stronie Blend Swap ( http://www.blendswap.com ), ponieważ nie do końca jeszcze radzę sobie z systemem Nodes, a zależało mi na czasie. Sam model jednak jest w całości mojego autorstwa, koncepcję pojazdu również opracowałem samodzielnie. Finalny render za pomocą dopasowań obrobiłem w Photoshopie CS6. Prosiłbym o trochę konstruktywnej krytyki, ponieważ render ( pewno z innego ujęcia ) miałem zamiar wydrukować w formacie 50x70 cm. Jeżeli coś daje po oczach, albo mogło by być zrobione lepiej lub inaczej, dobrze byłoby wiedzieć ;) Rzut górny, frontalny i boczny w jakości że tak powiem symbolicznej, dorzucam dla podglądu:
Zernat Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Dla mnie diody trochę dziwnie wyglądają w niektórych miejscach na niektórych ujęciach. Tak jakby bloom był jakby taki nierównomierny, chyba, że może o tak efekt chodziło ? No i swoją drogą, to koncept naprawdę bardzo fajny :D Mam nadzieję, że potrzymasz wersję do druku troszkę dłużej w tym Cyclesie bo przydałoby się też więcej sampli. Pozdrawiam.
PerMorgan Napisano 15 Luty 2014 Autor Napisano 15 Luty 2014 Wyższa rozdzielczość, dołożyłem HDR i aktualnie prezentuje się to tak:
ikkiz Napisano 15 Luty 2014 Napisano 15 Luty 2014 model świetny, ale paskudnie prezentuje się na całkiem białym tle, jak ostatni render. A to co zrobiłeś z lusterkiem widocznym przez szybę, to co to w ogóle jest?
PerMorgan Napisano 16 Luty 2014 Autor Napisano 16 Luty 2014 (edytowane) To lusterko za szkłem to rzeczywiście nieporozumienie, musiało mi się coś machnąć przy edycji w PSie. Co do tła, to w dalszym ciągu zastanawiam się nad jakimś rozwiązaniem. Być może ostatecznie zrobię je takie, jakie miało być pierwotnie. Dołożyłem tło, lusterko w normie: Edytowane 16 Luty 2014 przez PerMorgan
Micaki Napisano 16 Luty 2014 Napisano 16 Luty 2014 Szyba trochę dziwnie wygląda, jakby była odlana z cukru, i jeśli chromowana obudowa przedniej lampy jest jednym elementem, to odbicia powinny przechodzić płynnie, a tutaj widać że są to dwa osobne elementy przecinające się. A jeśli to mają być osobne elementy to przydałaby by się przerwa między nimi. Schowek obok siedzenia pasażera, a konkretnie linia między czerwonym a chromowanym materiałem wymaga poprawy. Oprócz tego sam model ciekawy, jednak ja bym jeszcze dodał detali do silnika/turbiny czy czegoś tam. Jeśli planujesz zostawić takie tło jak powyżej to warto by dodać jakąś podstawkę pod modelem bo teraz ciężko oku umieścić model w przestrzeni.
PerMorgan Napisano 16 Luty 2014 Autor Napisano 16 Luty 2014 Rzeczywiście użyłem funkcji Edge Split zamiast zagęścić siatkę na lampie ( już to poprawiłem ). Nie bardzo natomiast rozumiem o co ci chodzi w przypadku schowka. Co do silnika - chyba rzeczywiście wpakuje tam kilka śrubek i wcięć. Co do podstawki również się zgadzam, dodam ją. Rzut na tył, jeszcze przed drobnymi poprawkami:
Micaki Napisano 16 Luty 2014 Napisano 16 Luty 2014 Tutaj Zaznaczyłem ci jeszcze miejsca gdzie siatka najbardziej odstaje Nie zaszkodziłoby również zagęścić siatkę na elemencie za nagłówkiem pasażera ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się