Napisano 20 Styczeń 201411 l Witam wszystkich :) Chciałem zaprezentować swoją ostatnią pracę, wykonaną w całości w Blenderze 2.68 za pomocą silnika Cycles. Dość pobieżnie, ale jednak bazowałem na motorze Yamaha Royal Star Venture 1300. Wykorzystałem materiały, które można znaleźć na stronie Blend Swap ( http://www.blendswap.com ), ponieważ nie do końca jeszcze radzę sobie z systemem Nodes, a zależało mi na czasie. Sam model jednak jest w całości mojego autorstwa, koncepcję pojazdu również opracowałem samodzielnie. Finalny render za pomocą dopasowań obrobiłem w Photoshopie CS6. Prosiłbym o trochę konstruktywnej krytyki, ponieważ render ( pewno z innego ujęcia ) miałem zamiar wydrukować w formacie 50x70 cm. Jeżeli coś daje po oczach, albo mogło by być zrobione lepiej lub inaczej, dobrze byłoby wiedzieć ;) Rzut górny, frontalny i boczny w jakości że tak powiem symbolicznej, dorzucam dla podglądu:
Napisano 20 Styczeń 201411 l Dla mnie diody trochę dziwnie wyglądają w niektórych miejscach na niektórych ujęciach. Tak jakby bloom był jakby taki nierównomierny, chyba, że może o tak efekt chodziło ? No i swoją drogą, to koncept naprawdę bardzo fajny :D Mam nadzieję, że potrzymasz wersję do druku troszkę dłużej w tym Cyclesie bo przydałoby się też więcej sampli. Pozdrawiam.
Napisano 15 Luty 201411 l Autor Wyższa rozdzielczość, dołożyłem HDR i aktualnie prezentuje się to tak:
Napisano 15 Luty 201411 l model świetny, ale paskudnie prezentuje się na całkiem białym tle, jak ostatni render. A to co zrobiłeś z lusterkiem widocznym przez szybę, to co to w ogóle jest?
Napisano 16 Luty 201411 l Autor To lusterko za szkłem to rzeczywiście nieporozumienie, musiało mi się coś machnąć przy edycji w PSie. Co do tła, to w dalszym ciągu zastanawiam się nad jakimś rozwiązaniem. Być może ostatecznie zrobię je takie, jakie miało być pierwotnie. Dołożyłem tło, lusterko w normie: Edytowane 16 Luty 201411 l przez PerMorgan
Napisano 16 Luty 201411 l Szyba trochę dziwnie wygląda, jakby była odlana z cukru, i jeśli chromowana obudowa przedniej lampy jest jednym elementem, to odbicia powinny przechodzić płynnie, a tutaj widać że są to dwa osobne elementy przecinające się. A jeśli to mają być osobne elementy to przydałaby by się przerwa między nimi. Schowek obok siedzenia pasażera, a konkretnie linia między czerwonym a chromowanym materiałem wymaga poprawy. Oprócz tego sam model ciekawy, jednak ja bym jeszcze dodał detali do silnika/turbiny czy czegoś tam. Jeśli planujesz zostawić takie tło jak powyżej to warto by dodać jakąś podstawkę pod modelem bo teraz ciężko oku umieścić model w przestrzeni.
Napisano 16 Luty 201411 l Autor Rzeczywiście użyłem funkcji Edge Split zamiast zagęścić siatkę na lampie ( już to poprawiłem ). Nie bardzo natomiast rozumiem o co ci chodzi w przypadku schowka. Co do silnika - chyba rzeczywiście wpakuje tam kilka śrubek i wcięć. Co do podstawki również się zgadzam, dodam ją. Rzut na tył, jeszcze przed drobnymi poprawkami:
Napisano 16 Luty 201411 l Tutaj Zaznaczyłem ci jeszcze miejsca gdzie siatka najbardziej odstaje Nie zaszkodziłoby również zagęścić siatkę na elemencie za nagłówkiem pasażera ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto