makej Napisano 1 Luty 2014 Napisano 1 Luty 2014 hejka . mam problem z animacja obiektu Animuję obiekt od klatki 0 do klatki 50 ( jakieś tam przesuniecie i obrót ) Łapie kursorem za suwak, przesuwam sobie i jest ok. Od 0-50 obiekt się animuje a dalej stoi Ustawiam suwak na klatce 60, dodaję klatkę kluczową przyciskiem >Set Key i dalej animacja. Dlaczego między 50-60 klatka obiekt delikatnie się porusza , sprawdzałem w edytorze i linie są proste. Dzieki pozdrawiam
blood_brother Napisano 1 Luty 2014 Napisano 1 Luty 2014 Najprawdopodbniej któryś atrybut nie ma klatki kluczowej w 50 klatce. Wytapane z telefonu.
makej Napisano 2 Luty 2014 Autor Napisano 2 Luty 2014 (edytowane) zaznaczam właśnie wszystko i nawet sprawdzałem na filtrach , w sumie to sa tylko trzy opcje pozycja rotacja i skala i wszystko sprawdziłem ,przez cały wieczór testowałem bo to nie pierwszy raz ,i sprawdziłem Curve Editor i linie sa proste a jednak obj sie rusza Szczerze to nie rozumiem tej animacji w 3ds max, jak robię test na jednym boksie to działa a na skomplikowanym obj to coś jest nie tak nawet sprawdziłem czy zaznaczyłem dummy tego obiektu. Ręce mi opadaja bo przez taką niby głupotę cała praca staje Edytowane 2 Luty 2014 przez makej
Juzwa Napisano 3 Luty 2014 Napisano 3 Luty 2014 Nie wiem czy dobrze rozumiem. Masz 2 klatki z identycznymi kluczami i pomiedzy nimi masz animacje? W graph edytorze w maxie wcisnij Q otworzy ci sie okno do filtrow, moze ktorys track ci sie nie wyswietla po prostu. Daj samo "animated tracks". Przychodzi mi jeszcze do glowy ze moze jest jakis parent albo constraint i stad animacja? Albo euler jesli to na rotacji? Ale wtedy to by bylo widac w grafie...
Ajgor Napisano 3 Luty 2014 Napisano 3 Luty 2014 Spróbuj zrobić inaczej. Zamiast wstawiać klucz w 60 klatce, zaznacz ten w 50-tej i przeciągnij na 60-tą z Shiftem. Klucz zostanie skopiowany, i powinny wszystkie parametry się skopiować.
makej Napisano 6 Luty 2014 Autor Napisano 6 Luty 2014 Tak wszystkie parametry tego klucza czyli przesuwanie , a jesli od 60 klatki dochodzi rotacja to rotacja zacznie sie od ostatniej klatki rotacyjnej a nie od 60
MariushO Napisano 6 Luty 2014 Napisano 6 Luty 2014 ... a jesli od 60 klatki dochodzi rotacja to rotacja zacznie sie od ostatniej klatki rotacyjnej a nie od 60 O kurde, zagmatwałeś chlopie teraz strasznie.twoja wypowiedz nie ma sensu, no chyba,ze to jakiś slang animatorow ;)) teoretycznie powinno dzialac to co napisał @Ajgor.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się