Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej,

Wrzucam kolejną pracę, dzięki wszystkim za pomoc w wipie, jestem pewien, że dzięki Waszym radom wyszło lepiej :)

 

05ys.jpg

 

W tym wątku możecie zobaczyć więcej materiałów z powstawania grafiki jak i wcześniejsze wersje sceny:

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=92745

 

jak zwykle będę wdzięczny za komentarze, na pewno przydadzą się w przyszłości przy kolejnych pracach ( czyli w poniedziałek ;-) )

pozdrawiam

Edytowane przez Fixed
  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajna scenka - mam tylko wrazenie ze sie pospieszyles ze wrzucaniem do galerii - zreszta ja tez czesto :) Popracowalebym nad oswietelniem - jest plytkie teraz - jakies niebieksawe akcenty by sie przydaly. Generalnie in plus, ale moglo byc znacznie lepiej zwlaszcza przy tak epickim rozmachu ;)

Napisano (edytowane)

kurde tego się obawiałem :) wiesz jak to jest patrzeć się na coś tak długo, że zwracasz uwagę już tylko na detale a nie na ogół. dzięki za szczerość, pozdro !

 

EDIT:

 

na szybko zrobiłem chyba już ostatnią poprawkę

 

05ys.jpg

Edytowane przez Fixed
Napisano

Dzięki Yeto, właśnie w taki klimat uderzałem :)

 

Wrzucam ostatni update, wiem , że to finished work a nie wip ale poprawki są mikroskopijne, tylko lekkie poprawienie kadru + ostatnie szlify atmosfery.

 

6kg1.jpg

 

Myślę, że już wiem mniejwięcej jakie błędy popełniłem ze skalą, światłem i kompozycją. Zbyt mały zamek, zbyt wyraźny displacement... Jeśli ktoś jeszcze ma coś do dorzucenia chętnie przeczytam :)

Tymczasem pozdro

Napisano

Takie pytanie masz może do polecenia jakieś tutoriale/makingofy cokolwiek na temat terenu? ;)

Dorzuciłbym może mały bump na kamienie na pierwszym planie

Napisano

no właśnie, większość tutoriali jest o tym jak na plane rzucić displacement ;)

Szukałem sporo przy robieniu tej pracy, testowałem World Machine i Terragen - możesz poszperać. ale jednak zdecydowałem się robić teren ręcznie w mudboxie, generować normalmapę a modele exportować do maxa i tam je ustawiać, texturować i lekko poprawiać. Pracowałem na dosyć mocno zagęszczonych siatkach.

tu masz pokazane możliwości mudboxa jeśli chodzi o teren :

możesz użyć własnych textur używając inprinta albo ściągnąć gotowe np. ze strony autodesku, area.

Ja połączyłem tą technikę z klasycznym sculptowaniem ale na pewno jest mnóstwo innych, lepszych technik. Wiem, że sporo artystów używa z-brusha do modelowania skał/gór i efekty są świetne.

pozdrawiam

 

EDIT: no i wiadomo, możesz robić teren we Vue




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności