Napisano 7 Luty 201411 l Hej, Wrzucam kolejną pracę, dzięki wszystkim za pomoc w wipie, jestem pewien, że dzięki Waszym radom wyszło lepiej :) W tym wątku możecie zobaczyć więcej materiałów z powstawania grafiki jak i wcześniejsze wersje sceny: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=92745 jak zwykle będę wdzięczny za komentarze, na pewno przydadzą się w przyszłości przy kolejnych pracach ( czyli w poniedziałek ;-) ) pozdrawiam Edytowane 8 Luty 201411 l przez Fixed
Napisano 8 Luty 201411 l Fajna scenka - mam tylko wrazenie ze sie pospieszyles ze wrzucaniem do galerii - zreszta ja tez czesto :) Popracowalebym nad oswietelniem - jest plytkie teraz - jakies niebieksawe akcenty by sie przydaly. Generalnie in plus, ale moglo byc znacznie lepiej zwlaszcza przy tak epickim rozmachu ;)
Napisano 8 Luty 201411 l Autor kurde tego się obawiałem :) wiesz jak to jest patrzeć się na coś tak długo, że zwracasz uwagę już tylko na detale a nie na ogół. dzięki za szczerość, pozdro ! EDIT: na szybko zrobiłem chyba już ostatnią poprawkę Edytowane 8 Luty 201411 l przez Fixed
Napisano 9 Luty 201411 l Autor Dzięki Yeto, właśnie w taki klimat uderzałem :) Wrzucam ostatni update, wiem , że to finished work a nie wip ale poprawki są mikroskopijne, tylko lekkie poprawienie kadru + ostatnie szlify atmosfery. Myślę, że już wiem mniejwięcej jakie błędy popełniłem ze skalą, światłem i kompozycją. Zbyt mały zamek, zbyt wyraźny displacement... Jeśli ktoś jeszcze ma coś do dorzucenia chętnie przeczytam :) Tymczasem pozdro
Napisano 9 Luty 201411 l Takie pytanie masz może do polecenia jakieś tutoriale/makingofy cokolwiek na temat terenu? ;) Dorzuciłbym może mały bump na kamienie na pierwszym planie
Napisano 9 Luty 201411 l Autor no właśnie, większość tutoriali jest o tym jak na plane rzucić displacement ;) Szukałem sporo przy robieniu tej pracy, testowałem World Machine i Terragen - możesz poszperać. ale jednak zdecydowałem się robić teren ręcznie w mudboxie, generować normalmapę a modele exportować do maxa i tam je ustawiać, texturować i lekko poprawiać. Pracowałem na dosyć mocno zagęszczonych siatkach. tu masz pokazane możliwości mudboxa jeśli chodzi o teren : możesz użyć własnych textur używając inprinta albo ściągnąć gotowe np. ze strony autodesku, area. Ja połączyłem tą technikę z klasycznym sculptowaniem ale na pewno jest mnóstwo innych, lepszych technik. Wiem, że sporo artystów używa z-brusha do modelowania skał/gór i efekty są świetne. pozdrawiam EDIT: no i wiadomo, możesz robić teren we Vue
Napisano 10 Luty 201411 l Bardzo piękna scenka :) Pomyśl nad stworzeniem jakieś historii. Było by to bardzo ciekawe :)